اعتراض تعدادی از کشاورزان در خصوص بلاتکلیفی خاموشی چاه موتورها

عده‌ای از کشاورزان شهرستان انار به دلیل قطعی مکرر برق چاه‌های کشاورزی مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ روز گذشته جمعیتی در حدود ۵۰ الی ۶۰ نفر از کشاورزان شهرستان انار با تجمع در مقابل درب فرمانداری اعتراض خود را درخصوص بلاتکلیفی و خاموشی مکرر چاه موتورهای کشاورزی نشان […]

عده‌ای از کشاورزان شهرستان انار به دلیل قطعی مکرر برق چاه‌های کشاورزی مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ روز گذشته جمعیتی در حدود ۵۰ الی ۶۰ نفر از کشاورزان شهرستان انار با تجمع در مقابل درب فرمانداری اعتراض خود را درخصوص بلاتکلیفی و خاموشی مکرر چاه موتورهای کشاورزی نشان دادند.

عده‌ای از کشاورزان با اشاره به مشکلات عدیده‌‏ای که با قطعی برق چاه‌های کشاورزی برای کشاورزان رخ داده است، گفتند: با قطعی مکرر برق چاه‌های کشاورزی به غیر از سوختن موتورها، به‌هم ریختگی مدار آبی کشاورزان اتفاق می‌افتد که با طولانی بودن چند ساعت خاموشی برق، بخشی از آب در جوی‌ها هدر می‌رود.

کشاورزان معترض در مقابل فرمانداری انار بیان کردند: برخی مسئولان از زیر کولر آن هم روی صندلی‌های گردان نمی‌توانند برای کشاورزانی که زیر تیغ آفتاب و در این خشکسالی در حال کشت و کار هستند، تصمیم‌گیری کنند؛ لذا باید به داد کشاورزان رسید.

آنها با انتقاد شدید از مسئولان مصوب‌کننده خاموشی چاه‌های کشاورزی متذکر شدند: با درگیر شدن کشاورزان و به هم ریختگی مدار آبی، زمان مدار آب بعدی چاه آبی طولانی‌تر می‌شود و در این گرمای هوا و خشکسالی با زحمت چندین ساله و عبور از خطرات و بلایای طبیعی هیچ زراعتی به عمل نمی‌آید.

انتهای خبر/م




اعتراض تعدادی از کشاورزان در خصوص بلاتکلیفی خاموشی چاه موتورها

منبع:آرمـان
? اعتراض تعدادی از کشاورزان در خصوص بلاتکلیفی خاموشی چاه موتورها