اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای محور شهربابک

برای تکمیل باند دوم پروژه شهربابک – هرات (استان یزد) ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گزارش فت فتو؛استاندار کرمان در بازدید از محور شهربابک گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح به ۶۰ میلیارد تومان اعتبارنیازاست که برای تامین آن باید ازهمه ظرفیت‌های بودجه استفاده کنیم. زینی وندافزود:بخشی ازترافیک کشوراز استان کرمان به […]

برای تکمیل باند دوم پروژه شهربابک – هرات (استان یزد) ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش فت فتو؛استاندار کرمان در بازدید از محور شهربابک گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح به ۶۰ میلیارد تومان اعتبارنیازاست که برای تامین آن باید ازهمه ظرفیت‌های بودجه استفاده کنیم.

زینی وندافزود:بخشی ازترافیک کشوراز استان کرمان به سمت استان‌های اصفهان، فارس و یزد در محدوده محور شهربابک – هرات قرار دارد لذا این محور جاده‌ای بسیار استراتژیک و مهم است.

وی گفت:جاده قدیم شهربابک – هرات نیز در واقع بسیار غیراستاندارد و غیرقابل استفاده است لذا طرح ۲ بانده این پروژه از حدود ۱۰ تا ۱۲ سال پیش آغاز شده، اما اعتبار آن متاسفانه تامین نشده است وبه تکمیل این محور طی ۲ سال آینده خوشبین هستیم.

وی با بیان اینکه امروز در بخشی از استان کرمان کار زیرسازی پروژه محور شهربابک – هرات به خوبی انجام شده تصریح کرد: ۱۸ کیلومتر از این طرح زیرسازی شده و آماده آسفالت است که باید ضمن پیگیری، مراحل اجرایی کار بسرعت انجام شود.

مسیر شهربابک – هرات ۷۵ کیلومتر طول دارد که تاکنون عملیات اجرایی ۹ کیلومتر از باند دوم آن به پایان رسیده و آسفالت شده است.




اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای محور شهربابک

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای محور شهربابک