اعتبار ویژه برای مبارزه با آفات در استان کرمان

بیست میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آفات درختان مثل: سوسک سرخرطومی و چوب خواران خرما اختصاص یافت. به گزارش نذیر کرمان ، رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت :این وزارتخانه با تغییر رویکرد خود برای مبارزه با افات و بیماریهای باغات و مزارع کشور برنامه دارد.    آقای رنجبر در نشست گیاهپزشکی […]

بیست میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آفات درختان مثل: سوسک سرخرطومی و چوب خواران خرما اختصاص یافت.

به گزارش نذیر کرمان ، رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت :این وزارتخانه با تغییر رویکرد خود برای مبارزه با افات و بیماریهای باغات و مزارع کشور برنامه دارد.

 

 آقای رنجبر در نشست گیاهپزشکی و مقابله با افات و بیماریهای کشاورزی استان کرمان افزود: در گام نخست مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با افات همچون سوسک سرخرطومی و چوب خواران خرما اختصاص یافته که از این عدد چهار میلیارد تومان به استان کرمان تخصیص یافته است.

 

 وی با اشاره به وجود بخش عظیمی از مزارع و باغات کشور در استان کرمان از توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی به این استان خبر داد و اظهار داشت :این وزارتخانه با تغییر رویکرد خود در صدد مقابله علمی و استفاده کمتر از سموم شیمیایی برای رفع افات و بیماریهای بخش کشاورزی است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت:  در استان کرمان محصولات متنوع کشاورزی و باغی تولید می شود که بدلیل همین تنوع افات و بیماریهای مختلف محصولات و باغات استان را تهدید می کند .

داود بیگلری افزود: با همکاری همه دستگاههای مرتبط و مشارکت کشاورزان و باغداران قرار گاه مقابله با افات و بیماریها ی بخش کشاورزی در استان شکل گرفته است و تا کنون نیز گامهای موثری در این زمینه انجام شده است.




اعتبار ویژه برای مبارزه با آفات در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اعتبار ویژه برای مبارزه با آفات در استان کرمان