اصحاب رسانه کرمان از کادر درمان تجلیل کردند

کرمان – فت فتو – جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز پزشک (اول شهریور) با حضور در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان – از مراکز مهم درمان بیماران کرونایی- با اهدای گل از کادر درمان تجلیل کردند. به گزارش فت فتو شماری از خبرنگاران و مدیران رسانه های […]

کرمان – فت فتو – جمعی از اصحاب رسانه استان کرمان روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز پزشک (اول شهریور) با حضور در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان – از مراکز مهم درمان بیماران کرونایی- با اهدای گل از کادر درمان تجلیل کردند.

به گزارش فت فتو شماری از خبرنگاران و مدیران رسانه های مختلف استان و نیز مجموعه بسیج رسانه در این برنامه مشارکت داشتند و به منظور پاسداشت تلاش شبانه روزی کادر درمان بویژه در ایام سخت کرونا، قدردانی خود را از مدافعان سلامت به این شکل نشان دادند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان در این دیدار ضمن تبریک روز پزشک گفت: امروز عزیزان مستقر در بیمارستان ها و مراکز درمانی در خط مقدم جنگ در برابر ویروس کرونا هستند که مجاهدانه به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

امین رجایی با تقدیر از تلاش های کادر درمان در روزهای همه گیری ویروس کووید ۱۹ افزود: کادر درمان در طول دوران همه گیری ویروس کرونا مخلصانه در حال فعالیت است و در این میان تعدادی از کارکنان، پرستاران و پزشکان این مجموعه نیز به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه نیز در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه درباره بیماری کووید ۱۹ در کنار کادر درمان بوده اند و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان تاکید کرد: همانطور که کادر پزشکی و درمانی در زمان جنگ یاریگر رزمندگان بودند، مجموعه بسیج نیز در زمینه غربالگری، واکسیناسیون و غیره در کنار کادر درمان خواهتد بود.

وی اظهار داشت: مجموعه رسانه ای استان کرمان همچنان برای جلوگیری از عادی انگاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به اطلاع رسانی و آگاه سازی ادامه می دهد.

مدیر داخلی بیمارستان افضلی پور کرمان نیز در این برنامه گفت: امروز تمامی مجموعه کادر درمانی با زحمات شبانه روزی زندگی خود را وقف درمان بیماران کرونایی کرده اند.

محمد علی مقبلی افزود: حس همدلی و اطهارنظر های محبت آمیز به کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا روحیه و برکت داده است و شرایط سخت و طاقت فرسا را قابل تحمل می سازد.

وی با بیان اینکه کادر پزشکی و درمانی امروز مثل رزمنده هستند تصریح کرد: رسانه ها بخش زیادی از اقدامات آنها را به اطلاع افکار عمومی می رسانند اگر رسانه ها نبودند، کادر درمان دیده نمی شد.

مدیر داخلی بیمارستان افضلی پور کرمان با بیان اینکه طولانی شدن حضور ویروس کرونا در جامعه مورد انتظار نبود تاکید کرد: کار کادر درمان نسبت به اوایل همه گیری کرونا ۱۰ برابر شده است و این باعث فشار زیاد به همکاران ما می شود.

وی ادامه داد: نباید عادی انگاری در جامعه شکل بگیرد و مراقبت های کرونا کمرنگ شود؛ بلکه باید مسائل بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه هوا و شستن دست ها همچنان در اولویت باشد.

در این دیدار تعدادی از کادر درمان بیمارستان افضلی پور کرمان در توصیه های خود از شهروندان خواستند که در مبارزه با ویروس کرونا به سمت عادی انگاری نروند و همچنان مراقبت های بهداشتی را به طور کامل  در دستور کار جدی داشته باشند.




اصحاب رسانه کرمان از کادر درمان تجلیل کردند

منبع:ایرنـا
? اصحاب رسانه کرمان از کادر درمان تجلیل کردند