اشک شمع و عزای حسینی

کرمان – فت فتو- شمع ها در تاریکی اشک می ریزند، شب هجران، گریان اسرای کربلاست، چشم ها بر داغ فرزندان فاطمه (س) اشک می ریزند و عزاداران در میان هق هق گریه های خود یاد سالار و سرور شهیدان و ۷۲ تن از یاران ایشان و اسرای حادثه ماندگار عاشورا را گرامی می دارند. […]

کرمان – فت فتو- شمع ها در تاریکی اشک می ریزند، شب هجران، گریان اسرای کربلاست، چشم ها بر داغ فرزندان فاطمه (س) اشک می ریزند و عزاداران در میان هق هق گریه های خود یاد سالار و سرور شهیدان و ۷۲ تن از یاران ایشان و اسرای حادثه ماندگار عاشورا را گرامی می دارند.

به گزارش فت فتو، کریمان کرمان در لبیک به ندای “هل من ناصر ینصرنی” فرزند نبی مکرم اسلام (ص)، به میدان آمده اند تا نشان دهند که درس جود، جوانمردی، آزادگی و ظلم ستیزی را به خوبی فرا گرفته اند و سربازان مکتب عاشورا در تمام زمان ها و مکان ها خواهند بود.

مردم مومن و ولایتمدار سراسر استان کرمان در شامگاه عاشورای حسینی و اسارت خاندان پیامبر اکرم (ص) به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند و آیین شام غریبان شهدای دشت کربلا با حضور دسته ها و هیأت های عزاداری برگزار شد.

مردمان دیار کریمان با روشن کردن شمع و مرثیه سرایی اندوه و غم خود را در تاریکی شب غربت و مظلومیت اهل بیت (ع) نشان دادند.

حضور مردم در مسجد صاحب الزمان (ع)، گلزار شهدای کرمان و جوار مزار سپهبد شهید سردار سلیمانی نشان می دهد که این مردم به راه حسین گونه بزرگ سردار جبهه مقاومت پایبندند.

دوستداران امامت و ولایت در پایان شام غریبان و دهه اول ماه محرم با نشان دادن ارادت خود به ساحت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، ثابت کردند که شور و خروش حسینی همچنان در دلهای امت عزادار دیار کریمان زنده و جاری است.




اشک شمع و عزای حسینی

منبع: ایرنـا
? اشک شمع و عزای حسینی