اشد مجازات در انتظار عاملان جنایت تروریستی کرمان است

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رسیدگی به پرونده جنایت تروریستی کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد و اشد مجازات در انتظار عاملان این جنایت است تا مرهمی بردل داغ‌دیدگان این مصیبت بزرگ باشد.   حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی نماینده به همراه جمعی از مقامات قضایی و مدیرکل هلال احمر […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رسیدگی به پرونده جنایت تروریستی کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد و اشد مجازات در انتظار عاملان این جنایت است تا مرهمی بردل داغ‌دیدگان این مصیبت بزرگ باشد.  

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی نماینده به همراه جمعی از مقامات قضایی و مدیرکل هلال احمر استان کرمان با حضور در منزل شهید علیرضا سعادت ماهانی از شهدای امدادگر جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده معظم شهدا، روحیه شهادت‌طلبی مردم ایران اسلامی را ستود و اظهار کرد: امروز همه مردم و مسئولان باید از روحیه بالای خانواده معزز شهدا درس ایستادگی، مقاومت ازخودگذشتگی و ایثارگری بگیرند.

وی عنوان کرد: خداوند را شاکریم که هنوز هم همچون دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با مردمی مواجه هستیم که حفظ و صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی را در اولویت برنامه‌های زندگی خود قرار داده‌اند و با صلابت و اقتدار در مقابل توطئه‌ها و جنایات دشمنان قسم خورده نظام ایستاده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: طی چند روز گذشته که با تعدادی از اعضای خانواده‌های شهدای جنایت تروریستی کرمان دیدار داشتیم، چیزی جز استقامت و دلدادگی به نظام و انقلاب ندیده‌ام.

وی ضمن تمجید از خانواده شهید سعادت ماهانی برای تربیت چنین فرزندی گفت: این شهید والامقام طی چند سال گذشته در کنار درس و کار به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمده بود و در چندین ماموریت در دوران سیل و سایر بلایای طبیعی به کمک هم استانی‌های خود شتافت که نشانگر روحیه جهادی این شهید عزیز است.

حمیدی در پایان مجددا این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدا تسلیت گفت و افزود: قطعا شهدا و خانواده‌هایشان در نزد پروردگار از جایگاه بالا و رفیعی بهره‌مند هستند.

همچنین در این دیدار رضا فلاح مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: شهید علیرضا سعادت ماهانی از سال ۱۳۹۸به عضویت جمعیت هلال احمر کشور درآمده بود و در مقاطع مختلف و در ماموریت‌های متعدد یار و مددکار مردم در حوادث بود.

وی افزود: روز حادثه، این شهید والامقام در پایگاه منطقه گلزار شهدای کرمان مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حین امدادرسانی به همراه شهیده مکرمه حسینی یکی دیگر از اعضای جمعیت هلال احمر به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش نذیر کرمان، شهید علیرضا سعادت ماهانی با استقبال مردم بخش ماهان تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین وشد.

انتهای پیام 




اشد مجازات در انتظار عاملان جنایت تروریستی کرمان است

منبع: ایـسنا
? اشد مجازات در انتظار عاملان جنایت تروریستی کرمان است