اشتباهات فاحش دروازه‌بان‌ها در هفته هجدهم و سندرم دست‌های بی‌قرار

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، سنگربانان لیگ برتری این هفته نمایش عجیبی داشتند و تا توانستند با اشتباهات فردی خود تیم‌های‌شان را دچار دردسر کردند. اشتباهاتی که بعضا باعث رقم زده شدن نتایجی عجیب شد. علیرضا بیرانونداز سنگربان اصلی تیم ملی انتظار دریافت دو گل مقابل قدرتمندترین تیم‌ها هم نمی‌رود چه برسد به این […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، سنگربانان لیگ برتری این هفته نمایش عجیبی داشتند و تا توانستند با اشتباهات فردی خود تیم‌های‌شان را دچار دردسر کردند. اشتباهاتی که بعضا باعث رقم زده شدن نتایجی عجیب شد.

علیرضا بیرانوند
از سنگربان اصلی تیم ملی انتظار دریافت دو گل مقابل قدرتمندترین تیم‌ها هم نمی‌رود چه برسد به این نمایش ضعیف و مقصر بودن روی دو گل. او در گل اول فولاد مقصر اصلی بود و به نوعی گل به خودی زد. در صحنه گل دوم هم با خروجی اشتباه پایه‌گذار موفقیت رقیب شد. بیرانوند از زمان بازگشت از جام ملت‌ها دچار افت شده و شانس آورد که دیگر بازیکنان با زحمات‌شان کمک کردند تا پرسپولیس دست پر از زمین خارج شود.

پیام نیازمند
نیازمند جانشین نفر اصلی تیم ملی است و به همان اندازه افت کرده. این افت هم در بدترین مقطع زمانی برای سپاهان رخ داده و به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در بازی این هفته سپاهانی‌ها، نیتزمند دو اشتباه پیاپی فاحش داشت و از عوامل شکست تیمش بود. گل دوم پیکان به طرزی عجیبی وضعیت عدم تمرکز نیازمند را نشان داد؛ عدم تمرکزی که باعث شد وی تعویض شود.

علیرضا رضایی
رضایی روزی به عنوان یک پدیده در جمع استقلالی‌ها چهره شد و مجیدی او را به عنوان سنگربان آینده تیم ملی معرفی کرد اما گلی که او از صنعت نفت در آخرین دقایق بازی دریافت کرد به قدری بد بود که باعث انتقاداتی فراوان شد. رضایی نتوانست یک توپ بسیار ساده و کم‌خطر را مهار کند و ماحصلش شد از دست رفتن پیروزی قائم‌شهری‌ها.

محمد ناصری
دروازه‌بان پیکان شاید به اندازه دیگر گزینه‌های مورد بررسی قرار گرفته در چشم نباشد اما در بازی مقابل سپاهان عملکردی بسیار بد داشت و حتی می‌توانست باعث شکست تیمش شود. او روی گل اول سپاهان نتوانست یک شوت بلند را به درستی بزند و ضربه‌اش با برخورد به احمدزاده وارد دروازه پیکان شد.

عملکرد بسیار بد دروازه‌بان‌ در این هفته شاید ربط به اتفاقات فوتبال و نامستمر باشد اما وضعیت نه‌چندان خوب روحی محافظین قفس توری را نشان می‌دهد. در این میان البته حسینی به عنوان دروازه‌بان سوم تیم ملی روز خوبی داشت و کلین شیت کرد اما باید دید اشتباهات رخ داده دنبال‌دار خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/




اشتباهات فاحش دروازه‌بان‌ها در هفته هجدهم و سندرم دست‌های بی‌قرار

منبع: بــرنا
? اشتباهات فاحش دروازه‌بان‌ها در هفته هجدهم و سندرم دست‌های بی‌قرار