اسکان زائران در کرمان باید به خوبی انجام شود

کرمان – استاندار کرمان خواستار برنامه ریزی دستگاههای مختلف برای اسکان مناسب زائران مرقد شهید سلیمانی شد. به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال شاهد جمع کثیری از دوستداران سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت ایشان هستیم، گفت: اسکان و پذیرایی زائران مزار سردار دل‌ها […]

کرمان – استاندار کرمان خواستار برنامه ریزی دستگاههای مختلف برای اسکان مناسب زائران مرقد شهید سلیمانی شد.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال شاهد جمع کثیری از دوستداران سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت ایشان هستیم، گفت: اسکان و پذیرایی زائران مزار سردار دل‌ها به خوبی باید صورت گیرد و تکریم زائرین داخلی و خارجی مهمترین امر است.

استاندار کرمان گفت: بدون شک هر قدمی برای شهدا و بالاخص سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در زندگی ما تأثیرگذار خواهد بود. در معرفی شخصیت سردار دل‌ها، دیگر شهدا و همکاری در این زمینه باید بعد معنوی آن را در نظر گرفت.

فداکار افزود: فضاسازی و زیرساخت‌های گلزار شهدا و مزار مطهر شهید سلیمانی با توجه به خیل عظیم زائران ایشان باید با جدیت پیش رود، لذا در مواردی که به نظر کارشناسی و تخصصی نیاز دارد از همه متخصصین کمک بگیریم و بر اساس تصمیمات کارشناسانه عمل کنیم.

وی با تاکید بر اجرای بحث رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اطلاع‌رسانی و مستندسازی به طور جدی در این حوزه انجام شود چرا که بازتاب ملی و بین‌المللی این مراسم به دلیل حضور زوار خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر ۵۶۵۶۳۲۲




اسکان زائران در کرمان باید به خوبی انجام شود

منبع: مــهر
? اسکان زائران در کرمان باید به خوبی انجام شود