اسرائیل سخت‌ترین روزهای خود را می‌گذراند

همرزم شهید سلیمانی گفت: یوریش‌های بی‌وقفه و عملیات انتحاری جوانان فلسطینی افزایش یافته و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، سردار مهدی ایرانمنش در جمع راهپیمایان روز قدس اظهار داشت: اعلام روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی محوری برای وحدت کشورهای اسلامی است.  وی […]


همرزم شهید سلیمانی گفت: یوریش‌های بی‌وقفه و عملیات انتحاری جوانان فلسطینی افزایش یافته و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، سردار مهدی ایرانمنش در جمع راهپیمایان روز قدس اظهار داشت: اعلام روز جهانی قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی محوری برای وحدت کشورهای اسلامی است.

 وی ابراز داشت: بعد از پیدایش اسلام پس از هفت قرن امپراتوری عثمانی روی کار آمد که بر نیمی از جهان حکومت کرد و شاهد نقش پلید انگلیس در منطقه بودیم.

 سردار ایرانمنش افزود: با دسیسه‌های انگلیس و فرانسه زمینه ورود یهودی‌ها به فلسطین فراهم شد. در سال ۱۹۴۸ رژیم صهیونیستی اعلام موجودیت کرد در حالی که آنان طرح از نیل تا فرات را دنبال می‌کردند.

 وی بیان داشت: طی سالیان گذشته جنگ‌های بین کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی شروع شد اما با برخی خیانت‌ها از این رژیم جعلی حمایت شد.

 همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: گرفتن به زور زمین‌ها با همکاری و حمایت استکبار جهانی رقم خورد در حالی که منشا بسیاری از خیانت‌ها تحت نظر رژیم صهیونیستی است.

 وی ادامه داد: منطقه غزه در برابر صهیونیست‌ها با تمام وجود ایستاد در حالی که سردار دلها ساخت سلاح را در بین نیروهای جهادی و مقاومت عملی کرد.

 ایرانمنش تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند چون یوریش‌های بی‌وقفه و عملیات انتحاری جوانان فلسطینی افزایش پیدا کرده است .

 وی ادامه داد: رژیم صهیونستی به‌دنبال رفع چالش‌ها و التهاب‌های داخلی خود هست در حالی که جوانان هسته‌های مقاومت را برای مبارزه با این رژیم تشکیل دادند.

ایرانمنش ابراز داشت: سردار سلیمانی جانش را در راه مقاومت گذاشت و سران حماس و گروه‌های جهادی این سردار بزرگ را تکریم می‌کردند.

 همرزم سردار دلها گفت: تبعیت از امامین انقلاب و حرکت به دور حرم ولایت، با مردم بودن و در کنار مردم بودن، تکریم والدین از ویژگی‌های بارز سردار دلها بود.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





اسرائیل سخت‌ترین روزهای خود را می‌گذراند

منبع: فــارس
? اسرائیل سخت‌ترین روزهای خود را می‌گذراند