استقرار BTS و افزایش پهنای باند در گلزار شهدا کرمان

حسین ساجدی فر از استقرار BTS و افزایش پهنای باند گلزار شهدا، حسینه ثارالله و مصلی با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش فت فتو؛ حسین ساجدی فر با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با ورود صدها هزارنفر زائر دراین […]

حسین ساجدی فر از استقرار BTS و افزایش پهنای باند گلزار شهدا، حسینه ثارالله و مصلی با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ حسین ساجدی فر با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با ورود صدها هزارنفر زائر دراین شهر همراه خواهد بود به بیان اقدامات اداره کل متبوع خود پرداخت و گفت: اطلاع رسانی از طریق پبامک انبوه برای مسافران و زائران ورودی به شهرکرمان با نرم افزار مردمیدان صورت پذیرفته که زائران با نصب این نرم افزار از خدمات ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی می توانند استفاده کنند.
 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند در حسینه ثارالله، مصلی و گلزار شهدا ابراز کرد: سه کانکس سیار در گلزار شهدای کرمان و روستای جواران در نزدیکی زادگاه شهید سلیمانی نصب شده است.

وی ضمن تشکر از اپراتورهای همراه و شرکت مخابرات منطقه کرمان جهت برقراری هرچه بهتر شبکه ارتباطی مراسم خاطر نشان کرد: همکاران ارتباطات سیار و ایرانسل با ظرفیت سنجی دقیق، سه سایت موجود در محل گلزار شهدای کرمان را تقویت و احتمال وجود مشکل ترافیکی اینترنت را طی روزهای سالگرد شهادت سردار دل‌ها رفع کردند.

انتهای پیام/م




استقرار BTS و افزایش پهنای باند در گلزار شهدا کرمان

منبع:آرمـان
? استقرار BTS و افزایش پهنای باند در گلزار شهدا کرمان