استقرار کاروان سلامت خادمیاران رضوی در منطقه محروم ریگان/ ویزیت رایگان ۲ هزار بیمار

تیم پزشکی به همت کانون سلامت خادمیاران رضوی استان کرمان، سپاه ثارالله و گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ریگان استقرار یافت و دو هزار نفر از بیماران مناطق محروم این شهرستان به‌صورت رایگان ویزیت شدند. به گزارش فت فتو از ریگان، از چند روز قبل در روستاهای شهرستان ریگان اطلاع‌رسانی شد که چندین […]


تیم پزشکی به همت کانون سلامت خادمیاران رضوی استان کرمان، سپاه ثارالله و گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ریگان استقرار یافت و دو هزار نفر از بیماران مناطق محروم این شهرستان به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش فت فتو از ریگان، از چند روز قبل در روستاهای شهرستان ریگان اطلاع‌رسانی شد که چندین پزشک در شهرستان جهت مداوا استقرار می‌یابند. مردمان محروم شهرستان که بیمارستان دارند اما بدون پزشک که باید صدها کیلومتر را با تحمل هزاران مشکل برای درمان طی طریق کنند، از این خبر خوشحال شدند.

 خدمات‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی در این شهرستان حال و هوای وصف ناپذیری دارد. این‌بار مردمان این خطه با دستان پزشکانی مداوا می‌شوند که آرزوی دیرینه آنها بوده است. وقتی که پزشکان خادمیار رضوی وارد شهرستان شدند مردم با استقبالی گرم به پیشوازشان آمدند.

به محل استقرار پزشکان رفتیم، ازدحام جمعیت به‌حدی زیاد بود که ساعتی منتظر ماندیم. محمد سنجری که سال‌ها از درد چشم رنج می‌برد، در صف چشم‌پزشک بود. باب صحبت با او را باز کردم.

سنجری می‌گوید: سال‌ها به‌دلیل نبود پزشک و بعد مسافت چشمهایم در حال کم‌سو شدن بودند. خداوند چشم دل این پزشکان را روشن کند که روشنایی مجدد به چشمان ما هدیه دادند.

 مریم رشیدی که یکی از چشم‌هایش تار شده بود نیز به چشم‌پزشکان خادمیار امام مهربانی‌ها مراجعه کرده بود.او می‌گوید: وقتی شنیدم چشم‌پزشکان امام رضا(ع) آمدند با پای پیاده خود را به این پزشکان رساندم.

 مجید سابکی هم گفت: پزشکان خادمیار امام رضا(ع) درد چشم‌هایم را کم کردند و برای عمل جراحی به استان من را همراهی می‌کنند.

 در دیگر مرکز استقرار پزشکان، دندانپزشکانی حضور یافته بودند که صف‌های طولانی از دور مشاهده می‌شد. مادری که فرزند به همراه داشت برای التیام درد دندانش در صف انتظار بود. رقیه شهیکی می‌گوید: خیلی خوشحالم که پزشکان امام مهربانی‌ها به شهرم آمدند. ماه‌ها درد می‌کشیدم و اکنون دلخوش به حضور این خادمان و دست شفابخش‌شان هستم.

مسؤول تیم پزشکی در گفت‌وگو با فت فتو در ریگان بیان داشت: تیم پزشکی به همت کانون سلامت خادمیاران رضوی استان، سپاه ثارالله و گروه جهادی امام جعفر صادق(ع) در شهرستان استقرار یافت.

 حسین ساویس ابراز کرد: این تیم پزشکی شامل متخصصان و فوق تخصص، چشم‌پزشک، دندانپزشک، روانشناس و مشاوره جراح به مدت ۳روز در شهرستان خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۲ هزار نفر به‌صورت رایگان ویزیت شدند و خدمات دریافت کردند.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





استقرار کاروان سلامت خادمیاران رضوی در منطقه محروم ریگان/ ویزیت رایگان ۲ هزار بیمار

منبع: فــارس
? استقرار کاروان سلامت خادمیاران رضوی در منطقه محروم ریگان/ ویزیت رایگان ۲ هزار بیمار