استقبال سیرجانی‌ها از «شهید گمنام» دفاع مقدس

پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور باشکوه مردم سیرجان تشییع شد. به گزارش فت فتو از سیرجان، مراسم استقبال از شهید گمنام امروز با حضور مردم و مسؤولان محلی در سیرجان برگزار شد.  به گفته سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان با هماهنگی انجام شده، استقبال از این شهید در […]


پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور باشکوه مردم سیرجان تشییع شد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، مراسم استقبال از شهید گمنام امروز با حضور مردم و مسؤولان محلی در سیرجان برگزار شد.

 به گفته سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان با هماهنگی انجام شده، استقبال از این شهید در بخش‌های گلستان و پاریز و برخی از مساجد با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم تشییع این شهید گمنام از میدان آزادی تا گلزار شهدای گمنام سیرجان انجام خواهد شد و سپس این شهید به هماشهر منتقل و با حضورگسترده مردم تشییع و درگلزارشهدای این شهرخاکسپاری می‌شود.

وی افزود: از زمان حضور این شهید در سطح شهرستان سیرجان تا زمان تشییع برنامه‌های متعدد فرهنگی در نقاط مختلف شهرستان پیش‌بینی شده است.

جوانان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مراسم نیز عنوان کردند: ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و دشمن بداند نسل جوان هیچگاه از آرمان‌های شهدا و نظام دست برنمی‌دارد و امروز هم با آرمان و راه آنان بیعت کردیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





استقبال سیرجانی‌ها از «شهید گمنام» دفاع مقدس

منبع: فــارس
? استقبال سیرجانی‌ها از «شهید گمنام» دفاع مقدس