استقبال دانش‌آموزان ریگانی از طرح «چهارشنبه‌های امام‌رضایی»

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان از اجرای طرح چهارشنبه‌های رضوی در مدارس ریگان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، علی فرامرزی با اشاره به برگزاری طرح چهارشنبه‌های امام رضایی بیان داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ناب رضوی بین نسل نو در مدارس اجرا می‌شود وی عنوان کرد: خادمیاران رضوی در مناسبت‌های […]


دبیر کانون خدمت رضوی ریگان از اجرای طرح چهارشنبه‌های رضوی در مدارس ریگان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، علی فرامرزی با اشاره به برگزاری طرح چهارشنبه‌های امام رضایی بیان داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ناب رضوی بین نسل نو در مدارس اجرا می‌شود

وی عنوان کرد: خادمیاران رضوی در مناسبت‌های مذهبی و ملی از جمله چهارشنبه‌های هر هفته در مدارس حضور می‌یابند.

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان دوران نوجوانی را فرصت طلایی زندگی هر فردی عنوان کرد و افزود: در دین مبین اسلام به رشد معنوی افراد در دوران نوجوانی تاکید شده است، خانواده‌ها و مدارس در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و آنها باید روح نوجوان را با آموزه‌های دینی و قرآن آشنا کنند تا تربیت سالمی داشته باشند.

فرامرزی افزود: در نخستین هفته از اجرای این برنامه، حال و هوای مدارس ریگان با معنویت حریم ملکوتی آستان قدس رضوی پیوند داده شد و دل‌ها را روانه صحن و سرای امام رضا(ع) کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با استقبال خوب دانش‌آموزان همراه بود و ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، سخنرانی و مداحی، در پایان بسته‌های تبرکی در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





استقبال دانش‌آموزان ریگانی از طرح «چهارشنبه‌های امام‌رضایی»

منبع: فــارس
? استقبال دانش‌آموزان ریگانی از طرح «چهارشنبه‌های امام‌رضایی»