استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده « مهدی تحویلیان » در رفسنجان

آیین استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان که به تازگی هویت او شناسایی شده، از میدان امام حسین (ع) رفسنجان به سمت دانشگاه ولیعصر رفسنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. به گزارش ” فت فتو ” ؛ آیین استقبال از خانواده شهید«مهدی تحویلیان» که به تازگی هویت او شناسایی شده، از میدان امام […]

آیین استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان که به تازگی هویت او شناسایی شده، از میدان امام حسین (ع) رفسنجان به سمت دانشگاه ولیعصر رفسنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ” فت فتو ” ؛ آیین استقبال از خانواده شهید«مهدی تحویلیان» که به تازگی هویت او شناسایی شده، از میدان امام حسین (ع) به سمت دانشگاه ولیعصر رفسنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم استقبال از این خانواده شهید، مسئولان دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار رفسنجان و انار حضور داشتند و فراق ۳۳ساله مادر از فرزند گمنامش به پایان رسید.

شهید مهدی تحویلیان در سال ۶۷ در عملیاتی در منطقه موسیان به مقام رفیع شهادت نائل امده است و سال ۸۷ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه ولیعصر رفسنجان به خاک سپرده می شود.




استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده « مهدی تحویلیان » در رفسنجان

منبع: انــارما
?استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده « مهدی تحویلیان » در رفسنجان : اخبار استان کرمان – ورزشی