استفاده ۲۱ هزار گردشگر از پست‌های نوروزی کرمان

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش ۲۱ هزار و ۷۱۸ گردشگر با موضوعات ترافیکی در پست‌های نوروزی خبر داد. هادی فرشید گفت: ۱۵ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه نوروزی از اواخر سال گذشته تا کنون فعالیت داشتند و ۲۱ هزار و ۷۱۸ گردشگر با موضوعات ترافیکی توسط اعضای جوانان […]

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش ۲۱ هزار و ۷۱۸ گردشگر با موضوعات ترافیکی در پست‌های نوروزی خبر داد.

هادی فرشید گفت: ۱۵ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه نوروزی از اواخر سال گذشته تا کنون فعالیت داشتند و ۲۱ هزار و ۷۱۸ گردشگر با موضوعات ترافیکی توسط اعضای جوانان مستقر در پست‌های نوروزی آشنا شدند.

فرشید از مشارکت ۹۴۸ (نفر روز) اعضای جوانان در این طرح خبردادو گفت: مسافران نوروزی با نکات و مهارت‌های ضروری امدادی و ترافیکی آشنا شدند.

او می‌گوید: آشناسازی کودکان با خطرات شایع ناشی از حوادث جاده ای، نکات و ملاحظات مرتبط با ارتقای فرهنگ ایمنی مسافرین به ویژه کودکان، ضرورت استفاده از صندلی کودک در خودرو، استفاده از قفل ایمنی مخصوص کودک، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان، توقف و استراحت در حین احساس خستگی و خواب آلودگی به ویژه در ۳۰ کیلومتری منتهی به مقصد سفر، رعایت سرعت مجاز و. از جمله مباحث ارائه شده به مسافرین توسط اعضای جوانان است.

به گفته فرشید نحوه صحیح سنجش فشارخون، احیای قلبی-ریوی، گزیدگیها، خفگیها، شکستگیها، سوختگی، مسمومیت‌ها از مباحث ارائه شده توسط اعضای جوانان است.

فت فتو کرمان کرمان




استفاده ۲۱ هزار گردشگر از پست‌های نوروزی کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? استفاده ۲۱ هزار گردشگر از پست‌های نوروزی کرمان