استفاده از کارت آزاد بنزین در عنبرآباد به یک جایگاه محدود شد

فرماندار عنبرآباد گفت: استفاده از کارت آزاد بنزین در این شهرستان با هدف جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی به یک جایگاه محدود شد. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، افشاری‌پور امروز با اشاره به لغو طرح کدینگ اظهار کرد: از امروز شنبه  ۱۴ آبان‌ماه استفاده از کارت آزاد بنزین فقط در جایگاه سوخت بحرینی صورت […]


فرماندار عنبرآباد گفت: استفاده از کارت آزاد بنزین در این شهرستان با هدف جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی به یک جایگاه محدود شد.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، افشاری‌پور امروز با اشاره به لغو طرح کدینگ اظهار کرد: از امروز شنبه  ۱۴ آبان‌ماه استفاده از کارت آزاد بنزین فقط در جایگاه سوخت بحرینی صورت می‌گیرد.

فرماندار عنبرآباد هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی عنوان کرد و گفت: شهروندان جهت سوخت‌گیری با کارت آزاد بنزین می‌توانند به جایگاه سوخت بحرینی مراجعه کنند.

افشاری‌پور تصریح کرد: سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت شهرستان امکان‌پذیر بوده و شهروندان می‌توانند جهت سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه‌ها اقدام کنند.

به گزارش فت فتو، پس از اجرای طرح کدینگ در جنوب استان کرمان، شاهد صف‌های طویل و معطلی مردم در جایگاه‌های عرضه سوخت بودیم که با عکس‌العمل ائمه جمعه و نارضایتی مردم اجرای این طرح متوقف شد .

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





استفاده از کارت آزاد بنزین در عنبرآباد به یک جایگاه محدود شد

منبع: فــارس
? استفاده از کارت آزاد بنزین در عنبرآباد به یک جایگاه محدود شد