استفاده از ماسک را جدی بگیرید

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مردم توصیه کرد: استفاده از ماسک را جدی بگیرند. در تزریق دوز یادآور واکسن تعلل نکنند و به اطلاعیه های حوزه معاونت بهداشتی دقت کنید. عباس اسماعیلی صبح امروز ۱۹ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای گذشته موارد ابتلا به کووید۱۹ روند […]

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مردم توصیه کرد: استفاده از ماسک را جدی بگیرند. در تزریق دوز یادآور واکسن تعلل نکنند و به اطلاعیه های حوزه معاونت بهداشتی دقت کنید.

عباس اسماعیلی صبح امروز ۱۹ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای گذشته موارد ابتلا به کووید۱۹ روند افزایشی داشته است، گفت: در واقع این روند مربوط به کسانی است که تست کووید ۱۹ داده اند و قطعا افرادی با علایم کووید ۱۹هستند که به مراکز تشخیص مراجعه نمی کنند.

وی با اشاره به این که در پی افزایش تعداد افراد مبتلا، شاهد سیر صعودی در موارد بستری هستیم که این می تواند زنگ خطری برای شروع  موج جدیدی از کووید ۱۹ در کشور باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه کادر بهداشت و درمان دانشگاه دارای تجارب بسیار خوب و موفقیت هایی که در ۲ سال گذشته داشته اند می‌توان گفت در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند. حوزه بهداشتی دانشگاه نیز، توانایی بالایی در مواجهه با موج جدید این بیماری دارد.

به گفته وی، اولین جلسه کمیته بحران در حوزه معاونت بهداشتی برای مقابله با موج جدید بیماری تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: اصل مهم در مقابله با موج جدید بیماری کووید_۱۹، حمایت و همکاری مردم با مسئولین و خادمین خودشان در حوزه بهداشت و درمان  است.

وی گفت: دوز یادآور در واقع تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان یادآور شد: منظور از دوز یادآور در واقع این است که اگر کسی دوز اول واکسن کرونا را زده باید دوز دوم واکسن را بزند یا اگر دوز دوم زده باشد باید دوز سوم و اگر دوز سوم را زده باشد دوز چهارم، مشروط به اینکه ۶ ماه از آخرین تزریق گذشته باشد.

انتهای ‍پیام




استفاده از ماسک را جدی بگیرید

منبع: ایـسنا
? استفاده از ماسک را جدی بگیرید