استعفای شهردار کرمان پذیرفته شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در نشست امروز شورای اسلامی شهر کرمان، متن استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان قرائت و با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع، با استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان موافقت شد. سعید شعرباف در این نشست با اشاره به اینکه تمام موارد را در متن استعفای خود نوشته‌ام، اظهار […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در نشست امروز شورای اسلامی شهر کرمان، متن استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان قرائت و با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع، با استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان موافقت شد.

سعید شعرباف در این نشست با اشاره به اینکه تمام موارد را در متن استعفای خود نوشته‌ام، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ با حجم وسیعی از اقدامات و پروژه‌های زیرساختی مواجه هستیم که نیاز به همدلی حداکثری شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد تا اتفاقات تحولی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: اتفاقات خوب در شهرداری و شهر کرمان حاصل تلاش همکارانم بوده و اگر عیب و قصوری وجود دارد، از جانب بنده بوده است.

به گزارش تسنیم استعفانامه شهردار کرمان روز گذشته، یکشنبه بیست‌و‌چهارم دی‌ماه به علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان ارائه شد که در متن استعفای شعرباف به دلایل استعفای خود اشاره شده است.

استان کرمان ,

شعرباف تبریزی ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ با حکم وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شد؛ وی ششم شهریورماه همان سال با رأی اعضای شورا انتخاب شده بود.

انتهای پیام/۵۱۱/




استعفای شهردار کرمان پذیرفته شد

منبع: تسنــیم
? استعفای شهردار کرمان پذیرفته شد