استخر بدون حفاظ، جان کودک یک و نیم ساله منوجانی را گرفت

فت فتو/کرمان رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت از مرگ کودک یک و نیم ساله منوجانی در استخر آب کشاورزی خبر داد. «ابراهیم افضلی» با ابراز تاسف از بی احتیاطی  صورت گرفته نسبت به مرگ کودک یک و نیم ساله در  استخر کشاورزی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت در ساعت ۱۹ […]

فت فتو/کرمان رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت از مرگ کودک یک و نیم ساله منوجانی در استخر آب کشاورزی خبر داد.

«ابراهیم افضلی» با ابراز تاسف از بی احتیاطی  صورت گرفته نسبت به مرگ کودک یک و نیم ساله در  استخر کشاورزی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت در ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه عصر دوشنبه پنجم تیرماه خبر از غرق کودک یک و نیم ساله در یکی از روستاهای شهرستان منوجان در استخر آب کشاورزی داده شد.

وی  بیان کرد: اکیپ  اورژانس پیش بیمارستانی سرراس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که متاسفانه کودک قبل از رسیدن پرسنل فوت شده بود.

افضلی افزود: متاسفانه به دلیل نبود حفاظ در اطراف استخرهای کشاورزی هر ساله شاهد غرق شدن تعداد زیادی کودک خصوصا در فصل تابستان در جنوب کرمان هستیم که این امر مستلزم رعایت نکات ایمنی از از سوی کشاورزان، از جمله فنس کشی  در زمان ساخت این استخر ها و همچنین نظارت بر آنها می باشد.




استخر بدون حفاظ، جان کودک یک و نیم ساله منوجانی را گرفت

منبع: ایـسنا
? استخر بدون حفاظ، جان کودک یک و نیم ساله منوجانی را گرفت