استان کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه سرد و بارانی می شود

کرمان- مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق پیش بینی انجام شده، استان کرمان در روزهای پایانی هفته با کاهش دما و بارش باران مواجه خواهد شد. محسن عراقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیان کرد: امروز در اغلب مناطق استان کرمان افزایش ابر و برای […]

کرمان- مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق پیش بینی انجام شده، استان کرمان در روزهای پایانی هفته با کاهش دما و بارش باران مواجه خواهد شد.

محسن عراقی زاده در گفتگو با نذیر کرمان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بیان کرد: امروز در اغلب مناطق استان کرمان افزایش ابر و برای فردا بارش باران در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بارش باران از پایان وقت امروز در غرب کرمان گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته، برای فردا در اکثر مناطق استان بارش باران را داریم و بارش برف نیز در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به کاهش دما در روزهای پایانی هفته ادامه داد: علاوه بر کاهش دما، افزایش وزش باد در استان را نیز شاهد خواهیم بود که این پدیده منجر به کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر هشدارهای صادر شده برای برقراری تمهیدات لازم بالاخص در واحدهای پرورش دام و طیور استان ادامه داد: کشاورزان محترم نیز باید برای حفظ محصولات خود از سرمای شدید آمادگی لازم را کسب کنند.

عراقی زاده، بردسیر را در شبانه روز گذشته با دمای هوای ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین و منوجان را با دمای هوای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مناطق استان کرمان دانست و گفت: حداقل دمای امروز شهر کرمان صفر و حداکثر دما ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر ۵۹۶۵۵۵۳




استان کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه سرد و بارانی می شود

منبع: مــهر
? استان کرمان در روزهای پنجشنبه و جمعه سرد و بارانی می شود