استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است

محمدرضا وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در سال جاری در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان ۱۰ برنامه اجرایی برای استان تعیین شد، اظهار داشت: استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه ۳۱ به رتبه […]

محمدرضا وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در سال جاری در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان ۱۰ برنامه اجرایی برای استان تعیین شد، اظهار داشت: استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه ۳۱ به رتبه چهارم ارتقا پیدا کرده است، گفت: برنامه‌ریزی در شورای نظارتی استان یکی از دلایل رسیدن به این رتبه بوده و کارگروه قضایی استان همکاری بسیار خوبی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان، بیان کرد: اصلاح فرآیندهای اداری و صدور مجوزهای کسب و کار در استان بسیار خوب بود و موجب رضایتمندی ارباب رجوع و مردم را در پی داشته است.

وحیدی با اشاره به نرخ بیکاری استان کرمان در طول هشت سال اخیر، گفت: روند کاهش نرخ بیکاری استان امسال بهتر از سال‌های قبل بوده است، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده امسال توانستیم بیش از تعهد استان اشتغال ایجاد کنیم. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه ۱۱۳ درصد تعهد اشتغال استان کرمان در سال جاری محقق شده است، ادامه داد: بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در سال ۱۴۰۲ در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه درآمدی استان کرمان کمتر از متوسط کشوری است و باید با برنامه‌ریزی دقیق این سرانه را افزایش بدهیم، افزود: سال آینده ۲۰ برنامه اجرایی را در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهیم کرد که به هدف ارتقای سطح درآمدی استان کرمان در سال ۱۴۰۳ برسیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است

منبع: تسنــیم
? استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است