استان شدن جنوب کرمان، یکی از مطالبات تاریخی مردم این منطقه است

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تقسیمات کشوری در جنوب استان کرمان یکی از مطالبات تاریخی مردم ولایتمدار و غیور این بخش است. به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان در خانه ملت، منصور شکرالهی گفت: از وزیر […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تقسیمات کشوری در جنوب استان کرمان یکی از مطالبات تاریخی مردم ولایتمدار و غیور این بخش است.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان در خانه ملت، منصور شکرالهی گفت: از وزیر کشور انتظار داریم در تقسیمات کشوری جنوب استان کرمان شاخص‌های کارشناسی اعم از سرزمین، سرانه‌های جمعیتی، کشاورزی، معادن و … را در تصمیم‌گیری مد نظر قرار دهند.

وی گفت: موضوع تقسیمات کشوری در جنوب استان کرمان یکی از مطالبات تاریخی مردم ولایتمدار و غیور این بخش است.

نماینده مردم کهنوج و منوجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است در دولت مردمی این موضوع محقق شود لذا استدعا داریم قبل از طرح موضوع در هیأت دولت با تشکیل کارگروه ویژه و اعزام هیأت کارشناسی به مواردی از قبیل سرزمینی، سرانه جمعیت کشاورزی، دامداری، معادن، نزدیک بودن به آب‌های آزاد، منطقه ویژه و پتروشیمی در جنوب استان کرمان توجه شود و این مسائل مورد نظر وزارت کشور در تصمیم‌گیری باشد.




استان شدن جنوب کرمان، یکی از مطالبات تاریخی مردم این منطقه است

منبع: ایـسنا
? استان شدن جنوب کرمان، یکی از مطالبات تاریخی مردم این منطقه است