استاندار کرمان: مزاحمت‌های دولتی مانع توسعه و سرمایه‌گذاری شده‌اند

استاندار کرمان گفت: اگر دولت مزاحمت ایجاد نکند هیچ مشکلی در توسعه و سرمایه‌گذاری نداریم زیرا بازار و سرمایه‌گذار وجود دارد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اظهار کرد: در یک سال اخیر تلاش کردیم، […]


استاندار کرمان گفت: اگر دولت مزاحمت ایجاد نکند هیچ مشکلی در توسعه و سرمایه‌گذاری نداریم زیرا بازار و سرمایه‌گذار وجود دارد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اظهار کرد: در یک سال اخیر تلاش کردیم، دولت مانع سرمایه‌گذاری‌ها نشود اما هنوز موفق نشده‌ایم.

 وی بیان داشت: اگر دولت مزاحمت ایجاد نکند هیچ مشکلی در توسعه و سرمایه‌گذاری نداریم زیرا بازار و سرمایه‌گذار وجود دارد، اما مشکلات مختلفی ایجاد می‌شود و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ محدودیت ایجاد می‌کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها مانع توسعه نشوند بزرگترین خدمت را به استان کرده‌اند.

 سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات حوزه تولید در این خطه اظهار کرد: استان معدنی مانند کرمان نباید معطل تصمیمات طولانی مدت شورای معادن شود.

وی عنوان کرد: درخواست داریم به شوراهای معادن استان‌هایی مانند کرمان اختیار تام داده شود و اگر این تفویض اختیار صورت بگیرد، استان کرمان می‌تواند مسائل  را در اسرع وقت رفع کند.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





استاندار کرمان: مزاحمت‌های دولتی مانع توسعه و سرمایه‌گذاری شده‌اند

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: مزاحمت‌های دولتی مانع توسعه و سرمایه‌گذاری شده‌اند