استاندار کرمان: لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس

استاندار کرمان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در آموزش و پرورش اگر قوت دهیم خیلی از مشکلات مدارس و آموزش عالی حل می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان امروز در همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش‌های کشور با حضور وزیر آموزش و […]


استاندار کرمان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در آموزش و پرورش اگر قوت دهیم خیلی از مشکلات مدارس و آموزش عالی حل می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان امروز در همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش‌های کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهایی که داریم در 

تصمیم‌گیری‌ها باید اولویت‌ها مدنظر قرار گیرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه اهمیت آموزش و پرورش روشن است، اظهار داشت:   فعالیت‌ها فرهنگی و آموزشی را در آموزش و پرورش اگر قوت دهیم خیلی از مشکلات مدارس و آموزش عالی حل می‌شود. در همین اتفاقات اخیر کاری در شورای فرهنگ عمومی توسط همکاران شکل گرفته که ان‌شاءالله در مدارس استان اجرایی می‌شود و امیدواریم به‌عنوان پایلوت کشوری این طرح را انجام دهیم.

وی بیان داشت: تعطیلی مدارس در دوران کرونا بزرگترین ضربه را به آموزش و پرورش کشور و استان زده است و در خیلی از کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای اروپایی در دوران کرونا مدارس خود را تعطیل نکردند. اما در دولت قبل یک عده‌ای مدارس را تعطیل کردند و سه سال دانش‌آموزان را از دست سیستم تعلیم و تربیت ربودند و وارد شبکه‌های اجتماعی کردند.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

 





استاندار کرمان: لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس