استاندار کرمان: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی‌ است

استاندار کرمان در بحث مشارکت مردمی در کارهای عمرانی و دیگر کارها با اشاره اینکه مردمی‌ها ارزان، دلسوزانه و با کیفیت می‌سازند، گفت: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است و اگر شبکه مردمی ایجاد شود خیلی از مسائل حل می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه رویداد ملى […]


استاندار کرمان در بحث مشارکت مردمی در کارهای عمرانی و دیگر کارها با اشاره اینکه مردمی‌ها ارزان، دلسوزانه و با کیفیت می‌سازند، گفت: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است و اگر شبکه مردمی ایجاد شود خیلی از مسائل حل می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه رویداد ملى شهریاران ستاد مردمى‌سازى دولت با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، در بحث مشارکت مردمی در کارهای عمرانی و دیگر کارها اظهار کرد: مردمی‌ها ارزان و با دلسوزی می‌سازند و کار با کیفیت‌تر می‌شود و نکته مهم این است که خدمت به مردم را با اخلاص انجام می‌دهند.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: تفاوت کار مردمی با حاکمیت در این است که حاکمیت ابلاغ می‌شود و باید بسازند اما مردم با اخلاص و خودجوش می‌سازند.

استاندار کرمان تصریح کرد: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است و اگر شبکه مردمی ایجاد شود خیلی از مسائل حل می‌شود، مخصوصا در عملیات‌های اقتضایی کاری که شبکه‌های مردمی می‌توانند انجام دهند شاید حاکمیت نتواند آن را انجام بدهد‌.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین بخش مردمی‌سازی دولت بحث یاد دادن و ترویج این گفتمان است، یعنی به صحنه آوردن مردم، و از همه فرمانداران می‌خواهم د این زمینه تدبیر کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





استاندار کرمان: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی‌ است

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی‌ است