استاندار کرمان: فرمانداران پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: فرمانداران پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند و با هشدارهای داده شده هیچ مدیری حق ندارد بگوید غافلگیر شدیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: فرمانداران پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند و با هشدارهای داده شده هیچ مدیری حق ندارد بگوید غافلگیر شدیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که با حضور تعدادی از مسئولان استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی استان کرمان در آماده باش کامل است.

وی با بیان اینکه فرمانداران پیشبینی‌های لازم برای مقابله با بحران را داشته باشند گفت: پیشبینی می‌شود تا ۲۸۰ میلیمتر در ارتفاعات استان بارندگی داشته باشیم و اگر پیشبینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیل و سیلاب به داخل شهرها و روستاها نشود قطعاً مشکلات زیادی در پیش خواهیم داشت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جان مردم، خانه‌های آنها و کشاورزی منطقه بسیار اهمیت دارد و حتماً باید آمادگی داشته باشید بیان کرد: احساس خطر بروز سیل و سیلاب وجود دارد و هشدارها را باید جدی بگیرید.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های استان موظف هستند که با در اختیار گذاشتن ماشین آلات لازم با فرمانداران همکاری کنند افزود: ماشین آلات بخش خصوصی را نیز به کار گرفته و کرایه و خسارت احتمالی را پرداخت کنید؛ در زمان بحران فرماندار منطقه تصمیم گیرنده است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه وضعیت خطرناکی در پیش داریم و همه موظف به همکاری برای جلوگیری از تلفات جانی و خسارات احتمالی هستند گفت: جان مردم بسیار اهمیت دارد و سکونتگاه‌های نزدیک رودخانه‌ها باید تخلیه شده و مدیریت بحران انجام شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران جنوب استان کرمان به طور ویژه در کاملا آماده باش بوده و باید در منطقه مستقر باشند افزود: از مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد باید سرکشی و بازدید کنند.

اعلام هشدار سطح قرمز در استان کرمان؛ بارندگی‌های شدیدی و احتمال وقوع سیلاب در استان وجود دارد
توضیحات استاندار کرمان در ارتباط با انتشار خبر استعفای وی/ تا آخرین لحظه مسئولیت با قدرت و انگیزه خدمت می‌کنم
طوفان شدید تمام ادارات شهرستان فهرج را به تعطیل کشاند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه صدا و سیما اطلاعیه‌های ستاد بحران استان را به موقع به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم آگاهی لازم برای مقابله با بحران را داشته باشند ادامه داد: با هشدارهایی که داده شده هیچ مدیری حق ندارد بگوید غافلگیر شدیم و از کسی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه از ارتش جمهوری اسلامی نیز درخواست داریم در لایروبی رودخانه‌ها همان طور که قبلا کمک کردند باز هم به کمک ما بیایند و نیاز به ماشین آلات داریم گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و هم خزانه حداکثر توان خود را بگذارند تا اعتبارات لازم را برای پیشگیری از بحران تامین شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه میزان خسارت سیل باید دقیقاً برآورده شود و اسباب و وسایل خانه‌هایی که تخریب شده است را برای تامین و جبران خسارت به مردم ارسال کنید افزود: احشام مردم روستاها تلف شده که باید هر چه سریعتر تامین شود.

انتهای پیام/۵۱۱/س




استاندار کرمان: فرمانداران پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: فرمانداران پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند