استاندار کرمان: زبان شعر بهترین ابزار رسیدن به اهداف فرهنگی است

آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد. به گزارش فت فتو از سیرجان، آیین اختامیه دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو امروز با حضور میهمانان خارجی و داخلی در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد. در این جشنواره محمدمهدی فداکار استاندار کرمان زبان شعر را بهترین ابزار برای […]


آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، آیین اختامیه دومین جشنواره بین‌المللی شعر سرو امروز با حضور میهمانان خارجی و داخلی در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

در این جشنواره محمدمهدی فداکار استاندار کرمان زبان شعر را بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف فرهنگی عنوان و اظهار کرد: سرودن اشعار حماسی در مسیر پیروزی نقش مهمی داشت و ثبت حماسه‌های این دوران بر تقویت ادبیات حماسی و تربیت شاعران جوان افزود و بین‌المللی شد.

وی افزود: ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از همین شهادت‌ها است و خانواده شهدا بدانند که ایثار و مقاومت شهدا موجب اقتدار نظام اسلامی در جهان بوده و خواهد بود.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام‌ جمعه سیرجان نیز در این مراسم اظهار داشت: زبان شعر همیشه بر جان و دل می‌نشیند و زبان گویای رشادت و دلاورمردی در قالب شعر که از حس و ذهن شاعران ولایی سروده می‌شود بر دل می‌نشیند و یک‌ جامعه را متحول کرده است.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی ایران کاخ‌های اقتدار شیطانی را در سراسر دنیا لرزانده است.

به گزارش فارس، در حاشیه این جشنواره نمایشگاه‌های مختلف، سرودهای حماسی و نقاشی با موضوع حماسه و ایثار و مقاومت برگزار شد و از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی سرو تجلیل شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





استاندار کرمان: زبان شعر بهترین ابزار رسیدن به اهداف فرهنگی است

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: زبان شعر بهترین ابزار رسیدن به اهداف فرهنگی است