استاندار کرمان: دانشگاه‌ها مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی را برای آموزش حضوری برطرف کنند

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با بیان اینکه تاکید ستاد ملی کرونا بر آموزش حضوری است گفت: دانشگاه‌های این استان باید پیگیر حل مشکلات دانشجویان خوابگاهی بوده و زیرساخت لازم برای آموزش حضوری فراهم شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در […]

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با بیان اینکه تاکید ستاد ملی کرونا بر آموزش حضوری است گفت: دانشگاه‌های این استان باید پیگیر حل مشکلات دانشجویان خوابگاهی بوده و زیرساخت لازم برای آموزش حضوری فراهم شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان و ارتباط ویدئو کنفرانس همزمان با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: از زحمات کادر درمان و اعضای ستاد کرونا در کنترل و درمان بیماری کرونا تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه همچنان واکسیناسیون مردم در برابر بیماری کرونا مورد تاکید است گفت: در شرایط فعلی واکسیناسیون تنها راه ایمن‌سازی بدن در برابر کرونا است و در کشور افزایش اقبال واکسیناسیون داریم و در استان کرمان حتما باید مردم به این کار تشویق شوند.

افشاگری معاون اسبق آموزش و پرورش: شیطنت برخی مدارس برای به تعطیلی کشاندن آموزش حضوری دانش‌آموزان!
امروز بالاخره طلسم آموزش حضوری کامل دانش‌آموزان شکسته شد/ چشیدن طعم شیرین حضور واقعی در مدرسه پس از ۲ سال!
وضعیت آمادگی دانشگاه‌ها برای آغاز آموزش حضوری

استاندار کرمان با اشاره به اینکه آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها در حال انجام است افزود: باید دغدغه خانواده‌ها نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برطرف شود.

وی با بیان اینکه تاکید ستاد ملی کرونا بر آموزش حضوری است گفت: دانشگاه‌ها باید پیگیر حل مشکلات دانشجویان بوده و پیگیری کنند که مشکل خوابگاه دانشجویان شهرستانی برطرف شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه شب‌های قدر را در پیش داریم افزود: باید این مراسم به‌گونه‌ای برگزار شود که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت و از تجمعات بیش از حد جلوگیری شود.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر از ۲۳ شهرستان استان کرمان، شهرستان‌های کرمان، منوجان، ارزوئیه، رابر، سیرجان، زرند، کوهبنان و راور در وضعیت قرمز، شهرستان‌های رفسنجان، بافت، جیرفت، قلعه گنج، بم و نرماشیر در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




استاندار کرمان: دانشگاه‌ها مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی را برای آموزش حضوری برطرف کنند

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: دانشگاه‌ها مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی را برای آموزش حضوری برطرف کنند