استاندار کرمان خواستار بهره‌گیری از مکتب سلیمانی در روز دختر شد

استاندار کرمان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای برنامه‌های روز دختر شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در  ستاد برگزاری جشن سراسری روز دختر بر ساماندهی برنامه‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری تاکید کرد. وی بیان داشت: آموزش و پرورش برای دختران دانش‌آموز […]


استاندار کرمان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای برنامه‌های روز دختر شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در  ستاد برگزاری جشن سراسری روز دختر بر ساماندهی برنامه‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری تاکید کرد.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش برای دختران دانش‌آموز برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر بگیرد و چند برنامه محوری در روز دختر برگزار شود.

استاندار کرمان همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای برنامه‌های روز دختر شد و افزود: از فضای مجازی باید برای مشارکت دختران کرمانی در برنامه‌های روز دختر استفاده کرد.

فداکار عنوان کرد:  بارش افکار با استفاده از ظرفیت دختران دانش‌آموز و دانشجو برای اجرای برنامه‌های روز دختر در راستای بهره‌گیری از نظرات آنها به‌صورت مجازی انجام شود.

بسته خدماتی برای دختران کرمانی 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در سخنانی اظهار  داشت: برنامه‌های روز دختر برای همه دختران ما باشد و  یکسری خدمات به آنها ارائه شود.

رحمان جلالی اضافه کرد: بسته خدمات به دختران از اقشار مختلف به مناسبت روز دختر ارائه شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





استاندار کرمان خواستار بهره‌گیری از مکتب سلیمانی در روز دختر شد

منبع: فــارس
? استاندار کرمان خواستار بهره‌گیری از مکتب سلیمانی در روز دختر شد