استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد

استاندار کرمان گفت: استان کرمان هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر پرداخت می‌کند بنابراین تقاضای ما این است کمک‌های بیشتری از محل فروش خودروهای توقیفی به استان داده شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در حاشیه آغاز بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار […]


استاندار کرمان گفت: استان کرمان هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر پرداخت می‌کند بنابراین تقاضای ما این است کمک‌های بیشتری از محل فروش خودروهای توقیفی به استان داده شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در حاشیه آغاز بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: بخشی از مبارزه با مواد مخدر ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در راه مقابله با قاچاق موادمخدر شهدای زیادی را تقدیم می‌کند و هزینه‌های زیادی در این حوزه می‌پردازد، تصریح کرد: انتظار این است که کمک‌های بیشتری از محل فروش خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان اختصاص یابد.

استاندار کرمان با یادآوری این موضوع که برخی خودروهایی که به مزایده گذاشته شده است از سال ۸۲ در پارکینگ ستاد مبارزه با موادمخدر استان کرمان نگهداری می‌شوند از این خودروها به‌عنوان سرمایه ملی نام برد و خاطرنشان کرد: این خودروها به‌ویژه خودروهای کشنده و سنگین با فروش در مزایده تعیین‌تکلیف می‌شوند و به چرخه فعالیت کشور برمی‌گردند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فداکار ابراز داشت: برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه موادمخدر ریاست جمهوری در کرمان نتیجه کار بین‌بخشی بین مجموعه‌های مختلف ازجمله شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، دادگستری، نیروی انتظامی و استانداری است و به نظر می‌رسد دیگر چنین حجم خودرویی در پارکینگ انبار نشود.

وی اظهار داشت: پول حاصل از فروش خودروهای این مزایده به حساب خزانه واریز می‌شود و بخشی از آن برای مبارزه با مواد مخدر از جمله نیروهای عمل‌کننده و پشتیبانی هزینه می‌شود که با توجه به اینکه تمام زحمات مربوط به این مزایده مربوط به نیروهای استان کرمان است بنابراین انتظار ما این است که اعتبار بیشتری به استان برای مبارزه با قاچاق موادمخدر اختصاص یابد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش





استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد

منبع: فــارس
? استاندار کرمان خواستار اعتبارات بیشتر برای مقابله با موادمخدر شد