استاندار کرمان: حضور میدانی پلیس تهدیدات امنیتی جامعه را خنثی کرده است

استاندار کرمان گفت: تهدید امنیت جامعه یکی از مصادیق افساد فی‌الارض است که حضور میدانی پلیس آن را خنثی کرده و این قابل تقدیر است‌. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان که صبح امروز با حضور سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی در […]


استاندار کرمان گفت: تهدید امنیت جامعه یکی از مصادیق افساد فی‌الارض است که حضور میدانی پلیس آن را خنثی کرده و این قابل تقدیر است‌.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان که صبح امروز با حضور سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی در محل مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) واقع در فرماندهی انتظامی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: اگر همه چیز در جامعه وجود داشته باشد، اما امنیت نباشد بی‌فایده است و همه داشته‌ها به چالش می‌رود.

استاندار کرمان پلیس را نهادی اجتماعی خواند و با تاکید بر اینکه فقط بخشی از فراجا امنیتی است، گفت: این نهاد عظیم با همه اقشار جامعه در ارتباط است.

وی مجموعه فراجا را مدافع استان در امور مختلف دانست و بیان کرد: تهدید امنیت جامعه یکی از مصادیق افساد فی‌الارض است که حضور میدانی پلیس آن را خنثی کرده و این قابل تقدیر است‌.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





استاندار کرمان: حضور میدانی پلیس تهدیدات امنیتی جامعه را خنثی کرده است

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: حضور میدانی پلیس تهدیدات امنیتی جامعه را خنثی کرده است