استاندار کرمان: جمهوری اسلامی یک دژ شکست‌ناپذیر شده است

استاندار کرمان گفت: دشمن امروز می‌داند کشور به برکت نیروهای نظامی و انتظامی قوی که دارد یک دژ شکست ناپذیر شده است.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در مراسم رژه به مناسبت سالروز تأسیس ارتش در بلوار ۲۲بهمن کرمان اظهار داشت: امنیت یک نعمت مجهولی است که تا از دست نرود […]


استاندار کرمان گفت: دشمن امروز می‌داند کشور به برکت نیروهای نظامی و انتظامی قوی که دارد یک دژ شکست ناپذیر شده است.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در مراسم رژه به مناسبت سالروز تأسیس ارتش در بلوار ۲۲بهمن کرمان اظهار داشت: امنیت یک نعمت مجهولی است که تا از دست نرود کسی قدر آن را نمی‌داند و ما امنیت امروز را مدیون تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی کشور هستیم.

 وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش‌های زیادی در زمینه ضربه زدن به امنیت کشور می‌کند اما موفق نیست، گفت: دشمن به‌دلیل زحمت‌های که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور می‌کشند تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.

 استاندار کرمان اظهار داشت: در ابتدای انقلاب گروه‌هایی مانند مجاهدین خلق، بعضی از اعضای دولت موقت و برخی گروه‌ها اصرار به انحلال ارتش داشتند و به همین دلیل تعدادی از فرماندهان ارتش به دیدار امام رفتند و مشکلات پیش آمده را مطرح کردند و امام ۲۹ فروردین را روز ارتش نام‌گذاری کردند و گفتند« ارتش با ساز و برگ نظامی مانور برگزار کند» و از آن روز به بعد این روز گرامی داشته شده است.

استاندار با اشاره به اینکه یکی از ارکان امنیتی مهم کشور ارتش است، افزود: امروزه به‌همت اقتدار نیروهای مسلح دیگر دشمن جرأت بیان گزینه روی میز را ندارد.

 فداکار ابراز داشت: یکی از دستگاه‌هایی که در جمهوری ‌اسلامی به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده مجموعه نیروهای مسلح است که درخشان‌ترین صحنه‌های افتخار را برای کشور در حوزه‌های نظامی و امنیتی آفریده‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کار خود را انجام داده‌اند.

 وی افزود: نیروهای مسلح همواره مدافع وطن بوده‌اند و امروزه مرزهای کشور با حضور همه نیروهای مسلح حراست می‌شود، به‌عنوان مثال ارتش در جنوب‌شرق از مرز ۳۰۰ کیلومتری ایران حفاظت و حراست می‌کند.

فداکار بیان داشت: در حوادثی مانند سیل و زلزله ارتش و سایر نیروهای مسلح جزو اولین گروه‌هایی هستند که در منطقه حادثه دیده حضور پیدا می‌کنند و هم اکنون ارتش در مناطق روستایی صعب‌العبور استان در حال جاده زدن و سپاه در حال آبرسانی به روستاها هستند و از همه ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

 وی تاکید کرد: دشمن امروز می‌داند کشور به برکت نیروهای نظامی و انتظامی قوی که دارد یک دژ شکست ناپذیر شده است.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

 





استاندار کرمان: جمهوری اسلامی یک دژ شکست‌ناپذیر شده است

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: جمهوری اسلامی یک دژ شکست‌ناپذیر شده است