استاندار کرمان: جانبازان سند راستین حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به شهادت جانباز سرافراز علی اصغر حسینی پورفرسنگی گفت: جانبازان از افتخارات و سند راستین حقانیت و آزادگی جمهوری اسلامی و مایه برکت و امید هستند. به گزارش روز جمعه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در پیام تسلیت خود […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به شهادت جانباز سرافراز علی اصغر حسینی پورفرسنگی گفت:
جانبازان از افتخارات و سند راستین حقانیت و آزادگی جمهوری اسلامی و مایه برکت و امید هستند.

به گزارش روز جمعه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت جانباز سرافراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی را تسلیت آورده است، وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، جانبازان از افتخارات و سند راستین حقانیت و آزادگی جمهوری اسلامی و مایه برکت و امید هستند که با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، روح سلحشوری و مقاومت را در جامعه بویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی تداوم می بخشند.

وی می افزاید، خبر آسمانی شدن “شهید علی اصغر حسینی پور فرسنگی” جانباز سرافراز و دلاور افتخارآفرین، پس از سال ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی موجب تالم و تاثر فراوان شد.
در این پیام می خوانیم، بی تردید پاداش صبر و فداکاری جانباز ۷۰ درصد والامقام، رحمت واسعه خداوند متعال و همجواری با ارواح طیبه ائمه اطهار (ع) و همرزمان شهیدش خواهد بود و حماسه ایثار، ایستادگی آن شهید گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این دیار همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
استاندار کرمان می افزاید، اینجانب عروج آسمانی و شهادت جانباز سرفراز علی اصغر حسینی پور فرسنگی در روز شهادت امام رضا (ع) را به خانواده آن شهید والامقام، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و همرزمان آن شهید تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهید والامقام حشر با اولیاالله و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.




استاندار کرمان: جانبازان سند راستین حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند

منبع:ایرنـا
? استاندار کرمان: جانبازان سند راستین حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند