استاندار کرمان: تعهد اشتغال استان در سال جاری ۲۰ درصد کاهش یافته‌ است

استاندار کرمان گفت: تعهد اشتغال استان در سال جدید حدود ۲۰ درصد کمتر از سال قبل شده، اما ما می‌خواهیم تعهد اشتغال سال جاری را در حد سال گذشته انجام دهیم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان در سال جاری در سالن شهید […]


استاندار کرمان گفت: تعهد اشتغال استان در سال جدید حدود ۲۰ درصد کمتر از سال قبل شده، اما ما می‌خواهیم تعهد اشتغال سال جاری را در حد سال گذشته انجام دهیم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز در اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان در سال جاری در سالن شهید مرتضوی اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید اعداد مربوط به اعتبارات تملک دارایی استان کرمان را تا پایان شهریورماه جذب کنند و برای این کار فقط پنج ماه فرصت داریم و دستگاه‌هایی مانند راه و شهرسازی، راهداری، آبفا و آب منطقه‌ای عمده اعتبارات را دارند که باید تیمی را در این زمینه مجهز و کار را به سرعت دنبال کنند.

وی بیان داشت: دستگاه‌ها همت خود را بگذارند تا این اعتبارات جذب شود و ساز و کار مناقصه و فرآیندها باید با جدیت و سرعت دنبال شود و حتما دستگاه‌ها در این زمینه ارزیابی خواهند شد.

 استاندار کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته درآمد استان کرمان ۱۰۷ درصد بود، گفت: عمده درآمد استان مربوط به مالیاتی‌ست که جذب شده است و در قالب مازاد درآمد به استان در قالب اعتبارات استانی برگشت شده و باید برگشت مابقی عدد مازاد درآمد به استان را دنبال کنیم.

فداکار افزود: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند روند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند، زیرا اشتغال با سرمایه‌گذاری محقق می‌شود و باید این کار را به‌صورت جدی انجام دهیم. استاندار کرمان ابراز داشت: تعهد اشتغال استان در سال جدید حدود ۲۰ درصد کمتر از سال قبل شده، اما ما می‌خواهیم تعهد اشتغال سال جاری را در حد سال گذشته انجام دهیم. وی ادامه داد: به گفته وزیر اقتصاد مقرر شد امسال هر دستگاهی هرچه به فروش برساند، به خود دستگاه برگردد و باید از این طریق بخشی از بدهکاری‌های دستگاه‌ها پرداخت شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





استاندار کرمان: تعهد اشتغال استان در سال جاری ۲۰ درصد کاهش یافته‌ است

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: تعهد اشتغال استان در سال جاری ۲۰ درصد کاهش یافته‌ است