استاندار کرمان به دیدار مدیران آزاده استان رفت

کرمان – فت فتو – علی زینی وند استاندار کرمان روز دوشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، به دیدار چند تن از مدیران آزاده استان رفت و از آنان تجلیل کرد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، زینی وند در این دیدار که در […]

کرمان – فت فتو – علی زینی وند استاندار کرمان روز دوشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، به دیدار چند تن از مدیران آزاده استان رفت و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، زینی وند در این دیدار که در محل سپاه ثارالله استان برگزار شد ضمن ارج نهادن به پایمردی و استقامت اسرای جنگ تحمیلی گفت: خاطرات و دست‌نوشته‌های اسرا، ذخایر هویتی جمهوری اسلامی برای نسل‌های آینده هستند که ارادت ما را به این قهرمانان و ملیت خودمان کامل می‌کند.

وی تاکید کرد: خاطرات رزمندگان و آزادگان جنگ تحمیلی، آموزه‌های زندگی هستند که براساس آن هم می‌توان بهتر و باانگیزه بیشتر خدمت کرد و هم پایداری برای تداوم انقلاب اسلامی را داشت.
استاندار کرمان تصریح کرد: بیان این نوشته‌های از دل برآمده برای نسل جوان جذابیت دارد و ماندگار می‌شود.

وی افزود: علاقه داشتیم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس را در مجلسی پرشور و با حضور جمع کثیری از آنان برگزار کنیم اما به دلیل بیماری کرونا مقدور نبود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و رشادت، آزادگی و آزاداندیشی، پایداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایشان را بی‌نظیر دانست.
سردار حسین معروفی همچنین به ذکر خاطراتی از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایام اسارت در نظام بعث عراق پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این دیدار گفت: اسارت در نگاه مادی تلخ و دشوار بود، اما در نگاه تکلیف و وظیفه و دینی که به گردن داشتیم، تماما شیرینی بود.

احمد علیرمضانی افزود: در ایام هشت سال اسارت با وجود همه شکنجه‌های جسمی و روحی، اما هیچ احساس سختی غیرقابل تحملی نداشتیم چون به عنوان تکلیف به آن نگاه می‌کردیم.

آزاده سرافراز حبیب‌الله خنجری مدیرکل حراست استانداری کرمان و احمد گروئی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، استاندار کرمان نیز در این دیدار حضور داشتند.



منبع:ایرنـا
? استاندار کرمان به دیدار مدیران آزاده استان رفت