استاندار کرمان: ابراز سلایق برخی اشخاص نتوانسته نام بسیج را تخریب کند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه بسیج از ورود به مسائل سیاسی دور مانده گفت: ممکن است گاهی شخصی به نام بسیج و با ابراز سلیقه خود بخواهد نام بسیج را خراب کند اما اینها در جامعه نقطه‌ای کوچک هستند و بسیج تخریب نمی شود. به گزارش فت فتو، علی زینی […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه بسیج از ورود به مسائل سیاسی دور مانده گفت: ممکن است گاهی شخصی به نام بسیج و با ابراز سلیقه خود بخواهد نام بسیج را خراب کند اما اینها در جامعه نقطه‌ای کوچک هستند و بسیج تخریب نمی شود.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانسی افزود: باید به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نگاه کنیم که همه اقشار با سلایق و تفکرات مختلف ایشان را قبول داشتند و او را از خود می دانستند.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی معجزه انسان سازی نظام است.

زینی وند تاکید کرد: باید درباره بسیج درست اظهارنظر کنیم و اگر این نباشد به بسیج و انقلاب جفا کرده ایم و باید بسیج را جان خود بدانیم.

وی گفت: خطاست که بسیج را در جناح های سیاسی و اهداف زودگذر محصور کنیم و آیندگان ما را برای این مساله نمی بخشند.

استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه ساختارسازی بسیج صرفا به امور نظامی مربوط نمی شود گفت: دیدگاه ساختارساز در جمهوری اسلامی امروز بسیج را به قرارگاه سازندگی در کشور تبدیل کرده است.

وی اظهارداشت: بسیج یکی از ساختارهای شگرف انقلاب اسلامی محسوب می شود و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته مرهون همین ساختار سازی است که به واسطه اقدامات هوشمندانه امام راحل بود.

زینی وند تصریح کرد: در جنگ، امور را به مردم واگذار نمی کنند اما در دفاع مقدس امور توسط سپاه و بسیج به مردم واگذار شد و نیروی عظیم مردمی در قالب بسیج جنگ را اداره کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: سپاه ثارالله کرمان  سردار سلیمانی را پرورش داد و سردار سلیمانی نیز سپاه ثارالله را مشهور ساخت و شهید سلیمانی بسیجی بود.

وی تاکید کرد: بسیج در قالب قرارگاه های سازندگی در داخل و خارج کشور کار می کند و هرچه این ساختارها جلو می آید پیشرفته تر می شوند.

زینی وند بیان کرد: در منطقه پرتلاطم ما دولت ها قوام نمی گیرند، دولت های خارجی با اشغال کشوری ۲۰ سال ساختارسازی می کنند اما مثل آمریکا در افغانستان با سرافکندگی و افتضاح بیرون می رود.

وی تاکید کرد: آمریکا قصد داشت در عراق و افغانستان مدل سازی کند تا مردم کشورهای دیگر الگو بگیرند و بگویند بیایید به کشور ما و عراق؛ اما اگر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی نبود اکنون عراق نیز تجزیه و چند پاره شده بود.

وی افزود: مردم‌یاری مولفه اول بسیج است و اگر الگوسازی و ساختارهای امنیت ساز بسیج و نقش سردار سلیمانی در عراق و سوریه نبود، تلاش ها به نتیجه نمی رسید.

استاندار کرمان در ادامه اظهارداشت: حضور بسیج کارمندی در ادارات یادآور ارکان هویتی نطام‌جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی، مردمداری و مبارزه با ظلم است.

وی افزود: ساختارسازی های جمهوری اسلامی مانند بسیج به جوانان هویت می دهد و اگر این هویت را از جوانان بگیریم چیزی از آنان باقی نمی ماند و روحیه خود را می بازند.

استاندار کرمان تصریح کرد: بسیج در حوزه امنیت سازی بسیار درخشیده و در بحران هایی مانند سیل، زلزله و کرونا نیز در کنار سازمان های بین المللی نگاه به بسیج است.




استاندار کرمان: ابراز سلایق برخی اشخاص نتوانسته نام بسیج را تخریب کند

منبع:ایرنـا
? استاندار کرمان: ابراز سلایق برخی اشخاص نتوانسته نام بسیج را تخریب کند