استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان‌ها می‌شود

استاندار کرمان گفت: با آبرسانی به روستاها به توسعه استان‌ها کمک می‌شود و خدمات‌رسانی بهتری صورت می‌گیرد و بسیج و سپاه کمک بزرگی را به دولت می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه‌جاری در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار داشت: کمیت و […]


استاندار کرمان گفت: با آبرسانی به روستاها به توسعه استان‌ها کمک می‌شود و خدمات‌رسانی بهتری صورت می‌گیرد و بسیج و سپاه کمک بزرگی را به دولت می‌کنند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه‌جاری در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار داشت: کمیت و کیفیت آب در روستاها با اجرای پروژه‌های آبرسانی افزایش پیدا کرده است و ۸۰۰ روستا در استان کرمان در فاز نخست آبرسانی می‌شود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های اداری با اعتبارات خود و بسیج سازندگی سپاه هم با ظرفیت جهادی و انگیزه‌های مقدسی که دارد پای کار آبرسانی به روستاها می‌آیند.

استاندار کرمان اضافه کرد: اگر روال عادی با حضور شرکت‌ها در پروژه‌های آبرسانی باشد حدود ۵۰ درصد هزینه‌ها افزایش می‌یابد، اما حضور جهادی در این پروژه‌ها موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود.

فداکار با بیان اینکه شبکه داخلی آب روستای کبوترخان باید بازسازی و اصلاح شود، ابراز کرد: یک هزار و ۵۰۰ خانوار در کبوترخان ساکن هستند و آب از ضروریات برای مردم این منطقه بود.

وی از پروژه آبرسانی به‌عنوان تجربه‌ای موفق نام برد و ادامه داد: کار بزرگتری برای آبرسانی به بیش از یک هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای تنش آب و یا فاقد آب پایدار با همکاری دولت و سازمان بسیج سازندگی انجام می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: با آبرسانی به روستاها به توسعه استان‌ها کمک می‌شود و خدمات‌رسانی بهتری صورت می‌گیرد و بسیج و سپاه کمک بزرگی به دولت می‌کنند.

فداکار با اشاره به اینکه ۶۰ درصد تنش آبی استان کرمان مربوط به رفسنجان است، ادامه داد: تلفیق ساختار اداری و جهادی در آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان یک الگوی موفق است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان‌ها می‌شود

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: آبرسانی به روستاها موجب توسعه استان‌ها می‌شود