استاد دانشمند: امام خمینی(ره) از جنس مردم و برای مردم بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام(ره) با تمام وجود لباس رزم به تن کرد و با قدرت و قوت وارد میدان شد و همواره با مردم و در کنار مردم بود و دیدار عمومی خود را با مردم هرگز قطع نکرد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، عصر امروز و در آستانه سالگرد ارتحال […]


استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام(ره) با تمام وجود لباس رزم به تن کرد و با قدرت و قوت وارد میدان شد و همواره با مردم و در کنار مردم بود و دیدار عمومی خود را با مردم هرگز قطع نکرد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، عصر امروز و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، همایش تعلیم و تربیت در منظومه فکری بنیان‌گذار کبیر انقلاب به‌همت اداره آموزش و‌ پرورش و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان با حضور جمعی از فرهنگیان، علما و روحانیون و نیروهای نظامی در سالن کنفرانس استاد شهید مطهری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی دانشمند اظهار داشت: حضرت امام بر قلب‌ها و دل‌ها اثرگذار بود و در عصر و زمان‌ معاصر اسلام غدیری، علوی و مهدوی را به جهان معرفی کرد.

وی ابراز داشت: حضرت امام(ره) ضمن‌ مشورت با صاحبان میدان و متخصصان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم اقدام می‌کرد.

 استاد حوزه و دانشگاه افزود: معلمان کار خود را کوچک نبینند تا حق کار را به‌خوبی ادا کنند، چون حضرت امام(ره) لباس پیامبر(ص) به تن داشت کار خود را بزرگ دید و با طاغوت و استکبار مبارزه کرد.

وی ادامه داد: در طول زمان طاغوت‌های فراوانی داشتیم. برخی انبیا در زمان خود با طاغوت مبارزه کردند در حالی که موسی با پنج طاغوت در یک زمان مبارزه کرد.

 این استاد حوزه ابراز کرد: حضرت امام(ره) با تمام وجود لباس رزم به تن کرد و با قدرت و قوت وارد میدان شد و همواره با مردم و در کنار مردم بود و دیدار عمومی خود را با مردم هرگز قطع نکرد.

 وی بیان داشت: کسی که خود را سرباز امام زمان(عج) بداند، حاضر است تمام وجودش را در

 راه خدا تقدیم کند، بنابراین شاخص ما در‌ کارها مولای متقیان و ولی خداست.

حجت‌الاسلام دانشمند افزود: سرمایه اصلی ما اهل‌بیت و در راس آنان سید الشهداست که در مکتب او فرزندش با غلامش جایگاه مساوی دارند.

 وی افزود: به فرموده ولایت و رهبری باید انقلابی و سرباز حضرت ولیعصر(عج) باشیم تا همانند سردار دلها، شهیدحججی و شهید خرازی شویم که با رفتارمان دیگران را تربیت کنیم.

 استاد حوزه و دانشگاه گفت: لطف و بزرگواری سردار دلها در بحث مقاومت موجب شد عده‌ای به تشیع روی آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معلمان شغل پیامبر اسلام را دارند که باید با رفتار، گفتار و نوع تربیت خود دانش آموزان را با خدا و اهل‌بیت(ع) مانوس کنند.

  ادامه داد: معلم می‌تواند

 دانش آموران خود را به عرش برساند اگر باور و استعداد متعلمان خود را با صبر و شکیبابی بشناسد و تقویت کند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





استاد دانشمند: امام خمینی(ره) از جنس مردم و برای مردم بود

منبع: فــارس
? استاد دانشمند: امام خمینی(ره) از جنس مردم و برای مردم بود