استادیوم شهید عرب نژاد زرند به بهره برادری رسید

فت فتو/کرمان عصر هشتم مهرماه استادیوم ۴۰۰۰ نفری شهید عرب نژاد شهرستان زرند با حضور وزیر ورزش و جوانان بعد از ۱۴ سال معطلی پروژه به بهره برداری رسید. «سیدحمید سجادی» در این مراسم گفت: ۴۰۰۰ اماکن ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که یکی از آنها امروز در شهرستان زرند کرمان افتتاح شد. وزیر ورزش […]

فت فتو/کرمان عصر هشتم مهرماه استادیوم ۴۰۰۰ نفری شهید عرب نژاد شهرستان زرند با حضور وزیر ورزش و جوانان بعد از ۱۴ سال معطلی پروژه به بهره برداری رسید.

«سیدحمید سجادی» در این مراسم گفت: ۴۰۰۰ اماکن ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که یکی از آنها امروز در شهرستان زرند کرمان افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دولت در تامین منابع طرح‌ها با محدودیت بودجه روبه روست، افزود:  درصددیم  بخشی از منابع مالی طرح‌ها را از محل اعتبارات بخش خصوصی و خیران ورزشی تامین کنیم تا این پروژه ها با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند.

سجادی با بیان اینکه فرهنگ ورزش باید در بین خانواده ها نهادینه شود، گفت: وجود این مجموعه های ورزشی باعث ایجاد بارقه های امید در قلب جوانان می شود.

وی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار فت فتو در رابطه با پیگیری جهت راه اندازی پیست موتورسواری زرند گفت: این موضوع انجام وظیفه است و در این رابطه از فدراسیون اتوموبیل رانی و موتورسواری و اداره کل ورزش و جوانان استان این موضوع را حتما پیگیری خواهم کرد تا ببینیم برای تامین اعتبار آن باید چه کرد.

به گفته «میثم پاریزی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، با افتتاح این پروژه ۲۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی شهرستان زرند اضافه شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۶ آغاز شده که ساخت آن به دلیل محدودیت های اعتباری ۱۴ سال به طول انجامید.

پاریزی گفت: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای احداث استادیوم چهار هزار نفری شهید عرب نژاد شهرستان زرند هزینه شده است.

انتهای پیام




استادیوم شهید عرب نژاد زرند به بهره برادری رسید

منبع:ایـسنا
? استادیوم شهید عرب نژاد زرند به بهره برادری رسید