از کشف مواد‌‌مخدر تا ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از کشف ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق درختان جنگلی گز در منطقه دهسرد خبر داد. علی اسفندیاری در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان از کشف ۱۵ کیلو و پانصد‌‌گرم موادمخدر از نوع ترياک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ارزوئیه خبر داد. فرمانده انتظامی گفت: طی اقدامات اطلاعاتی […]

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از کشف ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق درختان جنگلی گز در منطقه دهسرد خبر داد.

علی اسفندیاری در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان از کشف ۱۵ کیلو و پانصد‌‌گرم موادمخدر از نوع ترياک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ارزوئیه خبر داد.

فرمانده انتظامی گفت: طی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد‌‌مخدر شهرستان ارزوئیه مشخص شد، فردی باهویت معلوم قصد انتقال مقداری موادمخدر از شهرستان به مقصد معلوم را دارد.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور‌کار مأموران پليس مبارزه با مواد‌مخدر قرار گرفت، مأموران با توجه به حساسيت موضوع کليه محورهای تردد وسایل نقلیه را به صورت غير‌محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند که در ادامه موتورسیکلت حامل مواد‌مخدر شناسایی سپس در یک اقدام غافلگیرانه متوقف شد.

اسفندیاری اذعان کرد: در اين رابطه مقدار ۱۵کیلو و پانصدگرم موادمخدر از جاسازی حرفه‌ای در زین موتورسیکلت کشف، یک نفر متهم دستگیر و موتورسیکلت مربوطه توقیف شد که پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضايی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان «ارزوئیه» همچنین از کشف و ضبط ۲۵تن محموله سنگ کرومیت قاچاق، توقیف یک دستگاه تریلر فوتون در پی پایش محورهای مواصلاتی توسط مأموران انتظامی و کشف ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق درختان جنگلی گز در منطقه دهسرد خبر داد.

وی افزود: پرونده این محموله‌ها تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده




از کشف مواد‌‌مخدر تا ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه

منبع:آرمـان
? از کشف مواد‌‌مخدر تا ۷۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه