از ورزشگاه امام علی(ع) کرمان سوغات و هدایا بخرید، ورزش برای بعدا!

. به گزارش گروه ورزش اقتصاد پیشران، در روزهایی که پس از سالها انتظار، تیم بزرگ صنعت مس کرمان به لیگ برتر صعود کرده است،؛ به جای این که شاهد آماده سازی ورزشگاه جهت مسابقات لیگ برتر به میزبانی شهر کرمان باشیم ورزشگاه امام علی (ع) آماده برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا و دیگر نمایشگاه […]

.

به گزارش گروه ورزش اقتصاد پیشران، در روزهایی که پس از سالها انتظار، تیم بزرگ صنعت مس کرمان به لیگ برتر صعود کرده است،؛ به جای این که شاهد آماده سازی ورزشگاه جهت مسابقات لیگ برتر به میزبانی شهر کرمان باشیم ورزشگاه امام علی (ع) آماده برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا و دیگر نمایشگاه ها می شود؛ و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه فروش سوغات و هدایا در این ورزشگاه خواهیم بود!
حال جای کمی تدبیر و تفکر است؛ چرا که جدا از این موضوع که برگزاری نمایشگاه هایی که چیزی برای نمایش ندارند و صرفا بازاری بزرگ با محصولات نامرغوب از فروشندگان غیر بومی را شامل می شوند، و با توجه به اینکه در شهر کرمان سایت دائمی نمایشگاه ها وجود دارد چرا نمایشگاه سوغات و هدایا بایستی در یک محل غیر تخصصی که کاربری آن ورزشی می باشد برگزار گردد .
آیا واقعاً ورزشگاه امام علی(ع) محل برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا می باشد؟
البته جواب این سوال واضح است. زیرا این نمایشگاه ها از استاندارد های لازم نمایشگاهی ملی و بین المللی برخوردار نبوده و به صورت مقطعی به کسب و کارهای خورد و اصناف آسیب وارد می نمایند و به دلیل جلوگیری از پیشامد ها و تذکرات ارگان هایی مانند اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی ، صنعت و معدن و… برای برگزار کنندگان، مسیر «چراغ خاموش» بهترین مسیر است.

و در آخر جای سوال است، چرا سازمان های ورزشی و مدیران ورزشگاه امام علی (ع) به جای رونق ورزش بومی، با در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی که میلیاردها تومان خرج ساخت و نگهداری آن ها می باشد، به مجریان نمایشگاه – به اعتبار ورزشی استان کرمان آسیب وارد می نمایند؟




از ورزشگاه امام علی(ع) کرمان سوغات و هدایا بخرید، ورزش برای بعدا!

منبع:یـزدان کـرمان
? از ورزشگاه امام علی(ع) کرمان سوغات و هدایا بخرید، ورزش برای بعدا!