از هفتۀ آینده می‌توانید با موبایل تخلفات صنفی را گزارش دهید

فردای کرمان – گروه اقتصاد: وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیۀ نشست تنظیم بازار،ضمن توضیح در مورد برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص نظارت بر بازار،از آغاز نصب یک کد دوبعدی (QR Code) و یک شمارۀ شناسۀ صنفی در مغازه‌ها برای گزارش مستقیم تخلفات از سوی مردم خبر داد. سیدرضا فاطمی‌امین گفت:«از هفتۀ آینده علاوه‌ بر […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیۀ نشست تنظیم بازار،ضمن توضیح در مورد برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص نظارت بر بازار،از آغاز نصب یک کد دوبعدی (QR Code) و یک شمارۀ شناسۀ صنفی در مغازه‌ها برای گزارش مستقیم تخلفات از سوی مردم خبر داد.

سیدرضا فاطمی‌امین گفت:«از هفتۀ آینده علاوه‌ بر بازرسی‌هایی که بازرسان ما انجام می‌دهند و امکانی که برای ارائۀ گزارش‌های مردمی در تماس با سامانۀ ۱۲۴ فراهم‌ شده،این کار تازه نیز در دستور کار قرار گرفته که به‌تدریج فراگیر خواهد شد».

وی ادامه داد:«همچنین یک برنامۀ تلفن همراه نیز هفتۀ آینده آماده خواهد شد تا مردم بتوانند تخلفات صورت‌گرفته را به‌صورت مستقیم گزارش دهند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا سراسری،وزیر صمت همچنین با اشاره به مانور نظارتی این وزارتخانه در روز یکشنبه،۱۸ اردیبهشت،توضیح داد:«با انجام یک مانور نظارت ویژه در سراسر کشور در یک روز،بیش‌ از ۸۶ هزار مورد بازرسی انجام شد». /پ




از هفتۀ آینده می‌توانید با موبایل تخلفات صنفی را گزارش دهید

منبع:خبر کرمان
?
از هفتۀ آینده می‌توانید با موبایل تخلفات صنفی را گزارش دهید

:اخبار استان کرمان – اقتصادی