از سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی مس حمایت می‌کنیم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان این‌که کرمان در حوزۀ انرژی خورشیدی شرایط منحصر بفردی در کشور دارد،گفت:«مجموعه‌های بزرگی در استان راه‌اندازی شده که تولید انرژی‌ دارند و برای کشور نیز یک ظرفیت ایجاد می‌کند». محمدمهدی فداکار در دیدار و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود:«با توجه به نیاز بالای […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان این‌که کرمان در حوزۀ انرژی خورشیدی شرایط منحصر بفردی در کشور دارد،گفت:«مجموعه‌های بزرگی در استان راه‌اندازی شده که تولید انرژی‌ دارند و برای کشور نیز یک ظرفیت ایجاد می‌کند».

محمدمهدی فداکار در دیدار و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود:«با توجه به نیاز بالای زمین در این حوزه،راه‌اندازی شهرک انرژی خورشیدی برای استان مزیت ندارد».

وی ادامه داد:«صنایع پایین‌دستی مس مهمترین نکته‌ای است که در استان کرمان باید دنبال کنیم،ظرفیت‌ها و منابع آن نیز وجود دارد و لذا از طرح‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه حمایت خواهیم کرد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،فداکار پنج‌شنبه ۲۷ مهر ماه در این دیدار بیان کرد:«راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی ازجمله فناوری و صنایع پایین‌دستی مس با توجه به ظرفیت‌های موجود،مورد توجه و آمادگی استان است و حمایت‌ها و همکاری‌های کامل در این زمینه را خواهیم داشت».

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز با اشاره به ۳۴ هزار اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان گفت:«ارتباط صنایع کوچک و بزرگ و راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی را در استان آغاز کرده‌ایم». /پ




از سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی مس حمایت می‌کنیم

منبع:خبر کرمان
?

از سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی مس حمایت می‌کنیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی