از دانش آموزان بسیجی نائب قهرمان فوتسال استان کرمان تجلیل شد

فرمانده سپاه در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان بسیجی گفت : شما دانش آموزان ورزشکار باید افرادی چون سردار شهید حسین تاجیک را الگوی خود قرار دهید چون شهدا با سن کم بزرگترین افتخارات را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند. به گزارش فت فتو،تیم فوتسال دانش آموزان بسیجی فاریاب در […]

فرمانده سپاه در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان بسیجی گفت : شما دانش آموزان ورزشکار باید افرادی چون سردار شهید حسین تاجیک را الگوی خود قرار دهید چون شهدا با سن کم بزرگترین افتخارات را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

به گزارش فت فتو،تیم فوتسال دانش آموزان بسیجی فاریاب در مسابقات استانی موفق به کسب مقام دوم استان  شدند طی مراسمی با حضور  ابراهیم مصطفوی فرمانده ناحیه بسیج شهرستان فاریاب از دانش آموزان بسیجی نائب قهرمان فوتسال استان کرمان تجلیل شد

در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان بسیجی گفت : شما دانش آموزان ورزشکار باید افرادی چون سردار شهید حسین تاجیک را الگوی خود قرار دهید چون شهدا با سن کم بزرگترین افتخارات را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

عباس لطفی مدیر آموزش و پرورش فاریاب ضمن تبریک به دانش آموزان گفت : از آثار ورزش ایجاد هیجان و نشاط در جامعه می باشد و شما دانش آموزان عزیز بسیجی با کسب عنوان نائب قهرمانی این هیجان و نشاط را به جامعه ورزشی و فرهنگی هدیه دادید .
در پایان از دانش آموزان بسیجی مدال آور تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/




از دانش آموزان بسیجی نائب قهرمان فوتسال استان کرمان تجلیل شد

منبع:آرمـان
? از دانش آموزان بسیجی نائب قهرمان فوتسال استان کرمان تجلیل شد