از دادستان و کارکنان قضایی شهرستان کهنوج تقدیر شد

به مناسبت هفته قوه قضاییه نماینده شش شهرستان جنوبی، از دادستان و کارکنان قضایی شهرستان دیدار و از زحمات آن‌ها تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری، منصور شکرالهی نماینده شش شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه علی شعبانی فرماندار کهنوج و جمعی […]

به مناسبت هفته قوه قضاییه نماینده شش شهرستان جنوبی، از دادستان و کارکنان قضایی شهرستان دیدار و از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری، منصور شکرالهی نماینده شش شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه علی شعبانی فرماندار کهنوج و جمعی از اعضا شورای تامین، بخشدار مرکزی و بخشدار چاه مرید؛  با ریاست دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان دیدار و یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران شهیدش را گرامی داشت.

شکرالهی نماینده مردم شش شهرستان جنوبی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مجموعه دستگاه قضایی شهرستان گفت:  بحث قضایی بحث بسیار مهمی است.

وی افزود: منشا انتخاب قاضی از طرف خداوند متعال بوده است. 

وی نقش دستگاه قضایی در زمینه امنیت اقتصادی را مهم دانست.  

در این دیدار شعبانی فرماندار کهنوج در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته قوه قضاییه از زحمات و خدمات شایسته قضات شریف و کارکنان خدوم و زحمتکش دادگستری تقدیر و بیان کرد: امروز همدلی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با سایر ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و باعث شتاب بخشی و تسریع در توسعه و پیشرفت منطقه در حوزه‌های مختلف گردیده که بطور قطع ادامه این روند در تقویت حاکمیت قانون در سطح منطقه هم بسیار موثر خواهد بود.

علی شعبانی گفت: امنیت نسبی در شهرستان کهنوج وجود دارد.

سالاری ریاست دادگستری و رضایی دادستان کهنوج نیز در خصوص موفقیت‌های دستگاه قضا و بالا رفتن ضریب دسترسی مردم به خدمات قضایی و تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر دستگاه قضایی و سایر ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان مطالبی را بیان کرد.

رئیس دادگستری اظهار داشت: دستگاه قضایی با مجموعه مدیران شهرستان تعامل دارد.

در پایان از تلاش‌ها و زحمات آقای سالاری ریاست دادگستری کهنوج و آقای رضایی دادستان کهنوج تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/پ




از دادستان و کارکنان قضایی شهرستان کهنوج تقدیر شد

منبع:آرمـان
? از دادستان و کارکنان قضایی شهرستان کهنوج تقدیر شد