از تخصیص اعتبار ۲۳۰ میلیاردی تا تامین نیروی انسانی موردنیاز

کرمان-رییس قوه قضاییه گفت: در سفر به استان کرمان و در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی این استان، مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای این استان مصوب شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان افزود: بالغ بر […]

کرمان-رییس قوه قضاییه گفت: در سفر به استان کرمان و در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی این استان، مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای این استان مصوب شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان افزود: بالغ بر ۵ شهر در استان کرمان با مشکلات ثبتی مواجه‌اند که تلاش خواهد شد این مشکلات حداکثر ظرف یک ماه در جهت رفع، مورد بررسی قرار گیرند؛ همچنین تا یک ماه آینده اسناد مالکیت مردم در ۵ الی ۶ شهرک در استان کرمان صادر خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان حضور هیئت عالی قضائی در استان کرمان، مقدمات آزادی بالغ بر ۲۴۳ نفر از زندانیان این استان که حائز شرایط بهره‌مندی از تأسیسات ارفاقی بودند، فراهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: مراجع قضائی استان کرمان نیازمند ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی هستند که تلاش خواهد شد ظرف مدت کوتاهی این تجهیز نیرو صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان عالی قضائی با حدود هزار نفر از مردم و مراجعان به دستگاه قضائی در سراسر استان کرمان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار کردند و به استماع مسائل و مشکلات آنان پرداختند؛ تمامی این موارد به انضمامِ نامه‌های دریافتی از مردم کرمان ثبت و ضبط می‌شوند و به رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز دستور داده شده که این مسائل و مشکلاتِ مطرح شده از ناحیه مردم را با اهتمام مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر ۵۹۲۸۳۹۴




از تخصیص اعتبار ۲۳۰ میلیاردی تا تامین نیروی انسانی موردنیاز

منبع: مــهر
? از تخصیص اعتبار ۲۳۰ میلیاردی تا تامین نیروی انسانی موردنیاز