از بهینه‌سازی سیستم «دیسپچینگ» تا نقش دانشگاه در حوزه مهندسی معکوس

مسئولان در بازدید رؤسای چند واحد دانشگاهی از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به بهینه‌سازی سیستم دیسپچینگ به نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهندسی معکوس تأکید کردند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، کرمان، خراسان‌ رضوی، جنوبی و شمالی با همراهی مدیران شرکت […]

مسئولان در بازدید رؤسای چند واحد دانشگاهی از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به بهینه‌سازی سیستم دیسپچینگ به نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهندسی معکوس تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، کرمان، خراسان‌ رضوی، جنوبی و شمالی با همراهی مدیران شرکت معدنی و صنعتی شرکت گل‌گهر سیرجان از واحدهای مختلف این شرکت بازدید کردند.

در این راستا از واحدهای مختلف معدن گل‌گهر سیرجان ازجمله واحدهای دیسپچینگ، خردایش و فرآوری کنسانتره منطقه گل‌گهر سیرجان بازدید و نحوه عملکرد واحدها تشریح شد.

دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در حوزه بومی‌سازی پیشرو و خط‌شکن است

سرپرست تولید و راهبری عملیات معدن (دیسپچینگ) گل‌گهر سیرجان به بیان اقدامات انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در حوزه صنعت پرداخت و گفت: سال‌های اخیر ارتباط قوی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

فرزانه ذوالعلی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با استفاده از دانش و تجربه در حوزه بومی‌سازی و مهندسی معکوس، پیشرو و خط‌شکن است.

سرپرست تولید و راهبری عملیات معدن (دیسپچینگ) گل‌گهر سیرجان بیان کرد: در واحد دیسپچینگ، کنترل و ارتباط برخط و مبتنی بر موقعیت مکانی بوده که با تلاش نیروهای بومی در حال فعالیت است و اکنون پیگیر بهینه‌سازی سیستم دیسپچینگ هستیم و امیدواریم به صورت آنلاین این سیستم را ارتقا دهیم و در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری برنامه‌های توسعه‌ای داریم.

دانشگاه‌ها می‌توانند حلال مشکلات صنعت شوند

در ادامه این بازدید، نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، کرمان، خراسان‌ رضوی، شمالی و جنوبی به میزبانی حجت نجمی‌نیا، مدیر مجتمع گل‌گهر و جمعی از مدیران شرکت معدنی و صنعتی برگزار شد.

مدیر مجتمع گل‌گهر سیرجان در این نشست با اشاره به رتبه نخست شرکت‌های منطقه گل‌گهر در تولید کنسانتره و گندله، بیان کرد: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نگاه ویژه‌ای برای استفاده از فرهیختگان دانشگاهی و علمی در حوزه صنعتی شرکت دارد و این دیدگاه خاص موجب رشد مضاعف شده است.

از بهینه‌سازی سیستم «دیسپچینگ» تا نقش دانشگاه در حوزه مهندسی معکوس

حجت نجمی‌نیا با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت، ارتباط حسنه و تنگاتگ و مبتنی بر یک آموزش دوطرفه است با اشاره به سرعت روزافزون پیشرفت علمی اضافه کرد: بخش صنعت باید با پیشرفت‌های علمی همگام شود؛ چراکه مدیران ما بر اهمیت و کاربرد تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در راستای بهینه‌تر کردن صنعت تأکید دارند.

وی افزود: چند پروژه صنعتی موفق با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان داشته‌ایم و دست یاری به سمت فرهیختگان علمی برای همکاری دراز می‌کنیم.

مدیر مجتمع گل‌گهر سیرجان با تأکید بر نقش ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهندسی معکوس بیان کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند حلّال مشکلات صنعت شوند.

ارتباط صنعت و معدن با دانشگاه قوی‌تر شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان هم با تشریح تفاهم‌نامه مشترک شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در راستای عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه، اقدامات مؤثر و راهبردی انجام داده است و در این راستا در زمینه خدمات فناوری‌های نوین و مهندسی معکوس و نیازهای صنعت توانسته‌ایم با شرکت‌های منطقه گل‌گهر قرارداد همکاری منعقد کنیم.

علی یعقوبی‌پور مطرح کرد: امیدواریم که این نشست در آینده فتح‌ بابی در حوزه ارتباط صنعت و معدن با دانشگاه باشد.

وی تأکید کرد: اراده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه، حائز اهمیت و قدردانی است و نشان از نگاه پیشرو مدیریت شرکت در مبحث صنعتی شدن شهرستان سیرجان دارد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




از بهینه‌سازی سیستم «دیسپچینگ» تا نقش دانشگاه در حوزه مهندسی معکوس

منبع:آنـــا
? از بهینه‌سازی سیستم «دیسپچینگ» تا نقش دانشگاه در حوزه مهندسی معکوس