از برگزیدگان رویداد «مظلوم مقتدر» در کرمان تجلیل شد

کرمان- با حضور استاندار کرمان از ۷۰ برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» تجلیل شد. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» در محل سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار شد. بیش از هزار و ۳۰۰ اثر در دو بخش مردمی و حرفه‌ای […]

کرمان- با حضور استاندار کرمان از ۷۰ برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» تجلیل شد.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر» در محل سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار شد.

بیش از هزار و ۳۰۰ اثر در دو بخش مردمی و حرفه‌ای به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که با حضور استاندار کرمان، از ۷۰ نفر در بخش‌های مختلف در سطح ملی و استانی تجلیل شد.

به گفته دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال «مظلوم مقتدر»، هدف این رویداد به تصویر کشیدن کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم غزه و نمایش اقتدار فلسطینی‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی در قالب هنر بود که به پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، هادی صدرالحسینی کارشناس مسائل منطقه در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

کد خبر ۵۹۴۸۱۰۰




از برگزیدگان رویداد «مظلوم مقتدر» در کرمان تجلیل شد

منبع: مــهر
? از برگزیدگان رویداد «مظلوم مقتدر» در کرمان تجلیل شد