از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور تجلیل شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور توسعه مشارکت بانوان در پیشگیری از سوانح رانندکی، در مراسمی از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور و پلیس راه شمال استان تجلیل شد. به گزارش فت فتو؛ همایش سراسری بانوان فرهنگ یار ترافیک کشور به صورت ویدئو کنفرانس  و با حضور تعدادی از بانوان فرهنگ یار […]

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور توسعه مشارکت بانوان در پیشگیری از سوانح رانندکی، در مراسمی از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور و پلیس راه شمال استان تجلیل شد.

به گزارش فت فتو؛ همایش سراسری بانوان فرهنگ یار ترافیک کشور به صورت ویدئو کنفرانس  و با حضور تعدادی از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور و  پلیس راه شمال استان برگزار شد.

رئیس پلیس راه شمال استان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران، هدف از اجرای این مراسم را توسعه نقش بانوان در پیشگیری از سوانح رانندگی برشمرد.

سرهنگ علی رضایی گفت: برای تحقق هر اقدام فرهنگی، ایجاد زمینه برای مشارکت مردم و نقش پذیری افراد جامعه یک ضرورت است.

وی افزود: بانوان به دلیل نقش تربیتی که در خانواده دارند می توانند در کنترل رفتارهای مخاطره آمیز و پیشگیری از سوانح رانندگی نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان اظهار داشت: تعداد زیادی از بانوان دارای گواهینامه بوده و بعنوان کاربر ترافیکی از وسیله نقلیه استفاده می کنند و برخی دیگر در کنار کاربر ترافیکی تردد می کنند و این فعالیت نیازمند توسعه آموزش و فرهنگ سازی برای پیشگیری زا سوانح است.

وی گفت: نقش بانوان در تمامی عرصه های انقلاب ، چه در زمان جنگ تحمیلی و وچه حضور در صحنه های خاموش کردن فتنه های دشمن و همچنین حضور در اقدامات پیشگیرانه حائز اهمیت و قابل توجه بوده و در خیلی از صحنه ها ، حضور بانوان وسیعتر از آقایان و تاثیر گذار تر بوده است.

سرهنگ رضایی گفت: امیدوارم با نقش آفرینی بانوان محترم  و افزایش میزان آگاهی در راهکارهای پیشگیری از سوانح رانندگی گام های موثری برداریم.

گفتنی است در پایان مراسم، با اهداء لوح سپاس، از بانوان منتخب این همایش تقدیر بعمل آمد.




از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور تجلیل شد

منبع:بــرنا
?
از بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راهور تجلیل شد