ارسال ۱۴۳ اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان

دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: ۱۴۳ اثر به دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری از سراسر کشور ارسال شده که ۱۶ اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند. به گزارش فت فتو از کرمان، احمد امیری خراسانی امروز در همایش دهمین کنگره ادبیات پایداری با موضوع جهاد تبیین در تالار دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار […]


دبیر علمی دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری گفت: ۱۴۳ اثر به دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری از سراسر کشور ارسال شده که ۱۶ اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، احمد امیری خراسانی امروز در همایش دهمین کنگره ادبیات پایداری با موضوع جهاد تبیین در تالار دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: کنگره ادبیات پایداری به‌دنبال آن است که عظمت و بزرگی مردان و زنان آزاده نه‌تنها کشور ایران را بلکه فداکاری مردمان سایر ملل را استخراج و در اختیار نسل امروز و فردا بگذارد.

دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری با اشاره به اینکه بیش از بیست سال کنگره ادبیات پایداری در کرمان در حال برگزاری است، گفت: قرار بود دبیرخانه ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان باشد، وهر دو سال یکبار این کنگره برگزار می‌شود و ما کنگره نهمین را استثنائا در دانشگاه شهید باهنر شهرکرد برگزار کردیم.

 وی افزود: ۱۴۳ اثر به دهمین کنگره ادبیات پایداری از سراسر کشور ارسال شده که ۱۶ اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شده‌اند.

به گزارش فارس، در دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری از کتاب‌های زندگینامه و خاطرات کوتاه شهید حاج قاسم سلیمانی به تالیف محمد حسن میرزایی و زینب نمازیان، کتاب از ادبیات به سینما(مطالعه موردی فیلمنامه پرواز در شب) تالیف زهرا غریب حسینی و سمیرا استواری، کتاب بررسی زاویه دید سرگذشت نوشته‌های دفاع مقدس در دهه ۸۰ تالیف فهیمه طاهری گوکی و چند کتاب دیگر رونمایی شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





ارسال ۱۴۳ اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان

منبع: فــارس
? ارسال ۱۴۳ اثر به دبیرخانه دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در کرمان